برگزاری هشتمین دوره مسابقه علمی کوثر در جامعه‌الزهرا(س)

مسابقه علمی کوثر شماره 8

هشتمین دوره مسابقه علمی کوثر روز پنجشنبه 10 خرداد با حضور طلاب سطح دو و سه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه غیوربابایی در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری هشتمین دوره مسابقه علمی کوثر در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه ویژه طلاب جاری ایرانی و غیرایرانی در سطوح تحصیلی ۲ و ۳ حضوری، غیرحضوری و مجازی ورودی 1401 و ماقبل در نظر گرفته است.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: موضوعات این مسابقه شامل «صرف»، «نحو»، «احکام»، «فقه و اصول» و «عقاید و منطق» برای طلاب سطح دو و «ادبیات عرب» و «فقه و اصول» برای طلاب سطح سه است که بانوان طلبه در این موضوعات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

غیوربابایی با بیان اینکه مسابقه علمی کوثر به صورت آزمون کتبی و در قالب سؤالات چهارگزینه‌ای است، گفت: هشتمین مسابقه علمی کوثر روز پنجشنبه 10 خرداد 1403 ساعت ۹ صبح در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 8 و9  خردادماه با مراجعه به سامانه دانش پژوهان اقدام نمایند.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان بیان داشت: نفرات اول تا سوم بخش‌های مختلف این آزمون، علاوه بر دریافت جوایز نفیس، جهت تحصیل در مقاطع بالاتر از اولویت برخوردار خواهند شد.

اطلاعات تکمیلی برگزاری هشتمین دوره مسابقه علمی کوثر (نکات مربوط به آزمون)

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱