به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی؛

گردهمایی مبلغان، فعالان قرآنی و کنشگران فرهنگی برگزار می شود

گردهمایی مبلغان

در آستانه ماه مبارک رمضان، گردهمایی مبلغان، فعالان قرآنی و کنشگران فرهنگی به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، گردهمایی مبلغان، فعالان قرآنی و کنشگران فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی برگزار می شود.

در این مراسم طرح ملی مسطورا (سطرسطر زندگی با آیه ها) برای مبلغان تبیین و ضمن برگزاری کارگاه آموزشی، مدل اجرایی مطلوب نیز ارائه می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این گردهمایی تا ساعت 10صبح روز دوشنبه 14 اسفندماه از طریق لینک http://forms.jz.ac.ir/f_202 ثبت‌نام کنند. همچنین خواهران مبلغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز می توانند در این گردهمائی شرکت کنند.

گفتنی است، گردهمایی مبلغان، فعالان قرآنی و کنشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام روز سه ‎شنبه 15 اسفندماه 1402 از ساعت 14 تا 18 در جامعة الزهرا، آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، ساختمان شهید بهشتی، طبقه زیرزمین، سالن اجتماعات بانو فاطمه طاهایی برگزار می شود.

هممچنین به  حاضرین در جلسه کتاب مسطورا اهدا خواهد شد. قرعه کشی 14 کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس، و اهدای 120 هدیه فرهنگی از دیگر برنامه های این نشست خواهد بود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱