همزمان با اعیاد شعبانیه؛

محفل انس با قرآن کریم در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم

محفل انس با قرآن کریم با حضور طلاب، دانشجویان و کارمندان سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها و ختم سه دوره قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با اعیاد شعبانیه و خجسته ایام ماه شریف شعبان  المعظم، محفل انس با قرآن کریم در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها این محفل قرآنی و مراسم جشن میلاد را با همکاری اداره کل دفتر بین الملل و اداره آموزش قرآن مجتمع هدی برگزار کرد.

در این محفل قرآنی که با هدف تکریم جایگاه قرآن کریم و انس طلاب با کلام نورانی وحی برگزار شد، قاری بین المللی  سرکار خانم صفازاده آیات نورانی قرآن کریم را تلاوت کرد.

در ادامه، سرکار خانم ایزدی به ایراد سخنرانی و نغمه خوانی پرداخت و درباره جایگاه و اهمیت قرآن به نکاتی اشاره کرد؛ همچنین سرکار خانم دمقی مداح اهل بیت علیهم السلام به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.

سرکار خانم بهجت پور رئیس اداره قران و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز در این محفل قرآنی حضور داشت و ضمن معرفی اداره قرآن و حدیث، از تنظیم و تدوین برنامه‌ها و بسته‌های قرآنی ویژه طلاب خبر داد.

اجرای سرود توسط دانش آموزان مجتمع آموزشی تربیتی هدی از دیگر برنامه‌های این محفل معنوی بود.

طلاب، دانشجویان و کارمندان سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها در این محفل قرآنی، سه ختم قرآن کریم را محضر ارباب بی کفن آقا أباعبدالله الحسین علیه السلام و هفتاد و دو یار باوفایشان هدیه کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱