فعالیت تبلیغی طلاب بین الملل در شهریار و ملارد

اعزام مبلغ به شهریار

طلاب بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام همگام با طلاب ایرانی در ایام تبلیغی به ترویج آموزه های دینی می پردازند.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم شریفی در گفتگو با واحد خبر از حضور موثر مبلغان بین‌الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام در مدرسه فاطمه الزهرا ملارد و سازمان تبلیغات اسلامی شهریار خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها اداره کل تبلیغ در تاریخ ۲۲ آذر مبلغ اهل اکوادور را به شهرستان ملارد از توابع استان البرز اعزام کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی ادامه داد: این مبلغ بین الملل به دعوت مدیر یکی از مدارس شهرستان ملارد در جمع ۳۰۰ نفری دانش آموزان حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت. سرگذشت زندگی و نحوه مسلمان و بعد شیعه شدن، مسئله زن در ایران و جهان و حجاب وعفاف  و پاسخ به سوالات دانش آموزان از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد و مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

 وی افزود: همچنین به دعوت سازمان تبلیغات شهریار یکی از مبلغان اندونزیایی به همراه یکی مبلغان ایرانی به شهرستان شهریار اعزام شدند تا در امامزاده اسماعیل علیه‌السلام شهریار به تبیین شخصیت حضرت زهرا علیهاالسلام به عنوان الگوی کامل زن مسلمان و نحوه تعامل زن در جامعه اسلامی و بصیرت انقلابی زنان در جامعه بپردازند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱