حضور 300 بانوی طلبه ایرانی و غیرایرانی در کاروان همپای قافله زینب(س)

همپای قافله 7

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از حضور 300 بانوی طلبه ایرانی و غیرایرانی از کشورهای مختلف در کاروان زیارتی همپای قافله زینب علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی در حاشیه بدرقه کاروان همپای قافله حضرت زینب علیهاالسلام که روز گذشته از جامعه‌الزهرا علیهاالسلام صورت گرفت، عنوان کرد: کاروان زیارتی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور 300 نفر از بانوان طلبه ایرانی و غیرایرانی از ملیت‌های مختلف عازم زیارت اربعین حسینی می شوند و در حماسه بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به حضور 10 روزه کاروان همپای قافله زینبی در این کنگره عظیم، تصریح کرد: امروز شرکت در زیارت اربعین حسینی به حماسه جهانی و بین‌المللی تبدیل شده و حضور معنی‌دار در صحنه بین‌الملل است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی تأکید کرد: ما احساس وظیفه می‌کنیم که در حد توان در این حماسه حضور داشته باشیم، البته زیارت حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام، اصل این مسئله است و برای همه ما یک آرزوی همیشگی بوده، اما افزون بر شرکت در این حماسه بین‌المللی، بانوان طلبه حضور در یک مجمع جهانی و ارتباط با ملیت‌های مختلف و کار تبلیغی در این فضا را هم تمرین می‌کنند.

وی به برنامه های کاروان زیارتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این سفر معنوی اشاره کرد و گفت: در نجف اشرف، میزهای تبلیغی و مشاوره های دینی با حضور اساتید و طلاب برگزار می‌شود، همچنین بانوان طلبه در طول مسیر پیاده روی اربعین، تبلیغ چهره به چهره دارند که امید است خداوند توفیق دهد بتوانیم بهترین استفاده را از این سفر زیارتی داشته باشیم.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان یادآور شد: امسال بانوان طلبه بیش از 22 کشور جهان همچون مالزی، تایلند، هند، پاکستان، عربستان، یمن، تانزانیا، کنیا و غیره در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مشغول به تحصیل هستند که طلاب برخی از این کشورها در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی حضور دارند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱