حضور مبلغان زباندان جامعه الزهرا (س) در دوره کارگاهی «گفتگوی دینی در عرصه بین الملل»

گفتگوی دینی در عرصه بین الملل4

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از حضور 12 مبلغ زباندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در دوره کارگاهی «گفتگوی دینی در عرصه بین الملل» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کارگاهی «گفت و گوی دینی در عرصه بین الملل»، عنوان کرد: این دوره از سوی دفتر ادیان و مذاهب و مجتمع آموزشی پژوهشی بین الملل حوزه های علمیه و با همکاری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حوزه علمیه خواهران، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و دانشگاه ادیان و مذاهب در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از حضور چشمگیر و فعالانه مبلغان زباندان جامعه الزهرا علیهاالسلام در دوره آموزشی و کارگاه تربیت گفتگوگر دینی در عرصه بین الملل خبر داد و گفت: این دوره برای طلاب زباندان و آشنا با فضای کنشگری در گفتگوهای دینی در عرصه بین الملل برگزار می‌شود.

شریفی افزود: افتتاحیه این دوره روز پنجشنبه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد و این دوره با حضور 50 مبلغ زبان دان که نیمی از آنها بانوان زباندان هستند، در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از ثبت نام و گزینش داوطلبان، بستر حضور 12 نفر از مبلغان زباندان این مؤسسه علمی حوزوی را در این دوره فراهم کرده است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱