آغاز ثبت نام دوره زمستان آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی

آموزشگاه زبان هدی - Copy

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی از آغاز ثبت نام دوره زمستان 1402 ویژه خواهران در رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه باغ شیخی در گفتگو با واحد خبر، بیان کرد: ثبت نام دوره زمستان آموزشگاه تخصصی زبان های خارجی هدی آغاز شده و تا 2 آذر ادامه دارد.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی افزود: دوره های این آموزشگاه تخصصی شامل مکالمه زبان های انگلیسی، عربی، کره، ترکی استانبولی، فرانسه، اسپانیایی و چینی هستند.

باغ شیخی بیان داشت: در این دوره‌ها، در کنار تدریس هر 4 مهارت اصلی زبان (گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن) و زیرمهارت‌های دستور زبان، واژگان، تلفظ و هم آیی نیز مورد هدف قرار گرفته و تقویت می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این دوره ها همچنین تأکید ویژه ای بر ارتقاء مهارت مکالمه و روانی کلام وجود دارد، به گونه ای که زبان آموز بتواند براساس معیارهای استاندارد CEFR، پس از طی هر ترم از ساختارها و نکات جدید در مکالمات روزمره استفاده کند.

باغ شیخی در ادامه از برگزاری دوره های تخصصی آموزشی از جمله TTC (تربیت مدرس)،  IELTS(آیلتس)، TOEFL (تافل) MSRT (آزمون داوطلبان دوره دکتری)، Intensive Course (دوره فشرده)، Semi Intensive Course (دوره نیمه فشرده)،  Translation Course (فن ترجمه) و Speaking Course (دوره مکالمه) ویژه زبان آموزان منتخب و پس از گزینش علمی خبر داد.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی خاطرنشان کرد: بنا به درخواست فراگیران، دوره ویژه مکالمه عربی با محوریت لهجه عراقی ویژه زائران عتبات، مبلغان و کلیه خادمان اماکن مذهبی و مقدسه از جمله خادمان موکب های اربعین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مزایا و فعالیت های این آموزشگاه تخصصی شامل حضور کادر آموزشی و اداری مجرب، بهره گیری از برترین و موفق ترین اساتید مجرب آموزشگاهی در حیطه زبان های خارجی و اساتید برتر دانشگاهی مسلط به آموزش زبان با کمک تکنولوژی روز، برگزاری آزمون جامع کتبی و شفاهی، اعطای کارنامه و گواهی پایان دوره معتبر با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش، پیگیری مستمر و ارزیابی مداوم از وضعیت سطح علمی زبان آموزان توسط اساتید و کارشناسان مؤسسه، ارتقای مداوم سطح کیفی آموزشی کلاسها با استفاده از به روزترین منابع آموزشی و تولید محتوا مطابق آن و به روزرسانی مستمر آنها و جذب زبان آموزان نخبه، با استعداد و برتر با هدف تربیت مدرس می‌شود.

باغ شیخی یادآور شد: شروع این دوره از اواسط آذر است و آموزش این دوره بسته به تقاضای زبان آموزان به صورت کاملا حضوری، مجازی و یا تلفیقی (حضوری / مجازی) برگزار می‌شود.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبان‌های خارجی هدی با بیان اینکه ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 13 با دفتر آموزشگاه با شماره تلفن 32935677 تماس بگیرند.

تصویر خبر

دوره زمستان 1402

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱