با حکم مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها؛

«مدیر حلقه‌های علمی دورۀ عالی فقه و اصول جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» منصوب شد

انتصاب

سرکار خانم رجبیان به عنوان «مدیر حلقه‌های علمی دورۀ عالی فقه و اصول جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهره برقعی با صدور حکمی، انتصاب «مدیر حلقه‌های علمی دورۀ عالی فقه و اصول جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها» را به خانم زهره رجبیان اعطا کرد. 

در این حکم آمده است:

نـظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی‌های علمی سرکارعالی، به موجب این حکم تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای امینی، رئیس محترم دوره عالی فقه و اصول به‌عنوان «مدیر حلقه‌های علمی دورۀ عالی فقه و اصول جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» منصوب می‌شوید.

برنامه‌ریزی، پشتیبانی و اهتمام ویژه به برگزاری حلقه‌های علمی و کاربردی دوره عالی فقه و اصول ضمن هماهنگی با واحدهای داخلی و مراکز حوزوی و غیرحوزوی، با هدف رشد و ارتقاء توان علمی طلاب محترم و همچنین تربیت و پرورش بانوان مهذب، نخبه، فکور، حکیم و اندیشمند جهت معرفی به جامعه بیرونی و پاسخ‌گویی متناسب با نیازهای ملی و فراملی به نحو مطلوب مورد انتظار است.

امید است با استعانت از الطاف بی‌نهایت خداوند متعال و تحت توجهات خاصۀ حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها، با عنایت به تعهد همیشگی و بهره‌گیری از تجربیات گذشته و همفکری و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران، این ماموریت مهم را با موفقیت به انجام رسانید.

 سیّده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱