کتابچه «اربعون حدیثاً فی فضیلت زیاره الحسین»

کتابچه اربعون

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از انتشار کتابچه «اربعون حدیثاً فی فضیلت زیاره الحسین علیه‌السلام» به عنوان توشه معنوی زیارت اربعین سالار شهیدان توسط اداره قرآن و حدیث خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام  اربعین حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام، عنوان کرد: زیارت اربعین و حضور پرشور مؤمنان در پیاده‌روی مسیر نجف کربلا فرصت فوق‌العاده‌ای است تا بتوان از  برکات نورانی این سفر معنوی بهره مند شد.

مدیر کل امور تربیتی اظهار داشت: اداره قرآن و حدیث سال گذشته با بررسی منابع روایی معتبر شیعی، روایاتی را که پیرامون اصل زیارت حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام، زیارت اربعین و نیز فضیلت مضاعفِ پیاده‌روی و سختی‌های مسیر پیاده‌روی و زیارت امام حسین علیه‌السلام بود گردآوری و کتابچه «اربعون حدیثاً فی فضیلت زیاره الحسین علیه‌السلام» را تدوین کرد تا دل‌های شیعیان بیش از پیش در این مسیر مقدس، محکم و استوار شود.

طباطبایی تصریح کرد: زائران اربعین حسینی می‌توانند جهت بهره‌برداری از فرصت تبلیغ و هدیه این توشه معنوی به همراهان خود برای دریافت آن به موکب الحسین علیه‌السلام مستقر در جنب پایانه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32112436 تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱