پیام تبریک مدیر جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت تحویل سال 1402 هجری شمسی

همزمانی تحویل سال 1402 با بهار جان‌ها، نویدبخش سالی سرشار از رحمت و برکت الهی است

تحویل سال نو

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پیامی، همزمانی بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان را نویدبخش سالی سرشار از رحمت، برکت و نعمت‌های بی‌قرینه الهی دانست؛ سالی که فراهم‌سازی فرصت‌های طلایی برای تحوّل روح‌ها، در آن به زیباترین شکل ممکن، مهیّا شده است.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی با صدور پیامی، فرا رسیدن بهار طبیعت و فطرت را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللّهِ النُّورِ

"اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَيْنَا مَائِدَةً مِنَ السَّمَاءِ تَكُونُ لَنَا عِيدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِنْكَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ؛ ای پروردگار ما، تو بر ما از آسمان مائده‌ای فرست تا (این روز) برای ما و کسانی که پس از ما می‌آیند، روز عید مبارکی گردد و آیت و حجّتی از جانب تو برایمان باشد و ما را روزی ده که تو بهترین روزی دهندگانی» (سوره مبارکه مائده، آیه شریفه 114).

یا مقلّب القلوبِ و الابصار

یا مدّبرِ الیل و النّهار

یا محوّل الحولِ‌ و‌الاحوال

حوّل‌حالنا الی‌احسنِ الحال

 تحویل سال 1402 هجری‌شمسی و هم‌زمانی با دو بهار جان‌ها و بهار طبیعت، نویدبخش سالی سرشار از رحمت، برکت و نعمت‌های بی‌قرینه الهی است؛ سالی که فراهم‌سازی فرصت‌های طلایی برای تحوّل روح‌ها، در آن به زیباترین شکل ممکن، مهیّا شده است.

سپاسگزار خداوند مهربان هستیم که در این بهار سرشار از عظمت، به ما توفیق مهمان شدن بر سفره کریمانه و پرعظمت ماه مبارک رمضان را داده است؛ ماهی که معنابخش حقیقت بهار است.

آغاز سال نو و بهار پرطراوت را به تمامی مسلمان جهان، به‌ویژه خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. از درگاه خداوند حکیم و مهربان و حضرات معصومین به ویژه حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها تمنّا دارم، پیوسته خادمان به اسلام در پناه حضرت ‌بقیه‌الله‌الاعظم ‌‌صاحب العصر و ‌الزمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف محفوظ و مستدام باشند.

از همه معاونان، مدیران و کارکنان محترم و طلاب ارجمند که با همدلی، همکاری، سخت‌کوشی، صبر و مدارا، سهم اساسی و ارزشمندی در نیل به اهداف و صیانت از آرمان‌های‌جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها ایفا نمودند، صمیمانه سپاسگزارم.

امید است در پرتوی برکت‌های الهی، عبادت‌های خالصانه‌ و تلاش روزافزون‌تان، در راه رسیدن به قله‌های رفیع سعادت، معرفت، معنویت و عبودیت، موفق و منصور باشید.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تصویر خبر

تصویر خبر

پیام نوروزی مدیر جامعه الزهرا

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱