ارائه بسته «فرشته‌ی روزه‌اولی من» ویژه ماه مبارک رمضان

فرشته روزه اولی من

بسته محتوایی «فرشته‌ی روزه‌اولی من» به همت مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی ارائه می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم نیک‌زاد از ارائه بسته محتوایی «فرشته‌ی روزه‌اولی من» ویژه مادرانی که فرزند روزه‌اولی دارند خبر داد و افزود: این بسته به صورت مجازی ارائه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح، از دو وبینار آنلاین رایگان «تدابیر تغذیه‌ای برای روزه اولی‌ها» با حضور استاد «سرکار خانم سواعدی» و «تدابیر عبادی و روانشناختی برای روزه اولی‌ها» با حضور استاد «سرکار خانم گوهر حسینی» بهره‌مند شوند.

رئیس مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی با اشاره به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، بر لزوم آماده‌سازی روزه‌اولی‌ها برای ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی، بسته «فرشته‌ی روزه‌اولی من» را در راستای توانمندسازی مادران و ارائه آموزش‌های کاربردی مورد نیاز بانوی مسلمان ارائه کرده است.

نیک‌زاد همچنین افزود: به ثبت‌نام کنندگان در وبینار، کد تخفیف 30 درصدی شرکت در دوره «شیوه‌های ایجاد اشتیاق به عبادت در کودکان» (4 جلسه آفلاین) اعطا می‌شود.

رئیس مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir  در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی در پایان مهلت ثبت‌نام در این طرح را 2 فروردین‌ماه 1402 اعلام کرد و یادآور شد: اطلاع‌رسانی‌های‌ بسته و سایر دوره‌های مرکز در پیام‌رسان ایتا به نشانی  https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱