تشریح فعالیت‌های تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) در ماه معظم شعبان

فعالیت های تبلیغی

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تشریح فعالیت‌های تبلیغی مبلغان در ماه شعبان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ماه شعبان المعظم، برنامه‌های مختلف تبلیغی در دستور کار دارد.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: برگزاری دوره مقدماتی و تکمیلی مهدویت و دوره نقد مدعیان دروغین وفرقه‌های نوظهور از جمله دوره‌های تبلیغی در این ماه مبارک است.

بهرامی به پشتیبانی علمی و محتوایی  و بارگذاری مطالب کانال دانش آموزی برای مبلغان دانش آموزی و همچنین دیگر کانال‌های مربوط به مبلغان اشاره کرد و گفت: مبلغان ایرانی و غیرایرانی در راستای ترویج معارف و فرهنگ مهدوی در عرصه‌های دانش آموزی در مدارس، جلسات خانگی و هیئات مذهبی بانوان و مربیان دختران فاطمی برای نوجوانان محلات فعالیت می‌کنند.

وی به برگزاری پیاده روی و تجمع بزرگ دختران فاطمی در جمکران توسط مربیان و مبلغان در روز جمعه ۱۲ اسفند اشاره کرد و اظهار داشت: اداره کل تبلیغ در این ایام، مبلغان تخصصی و خادمان افتخاری تبلیغی به واحد فرهنگی مسجد مقدس جمکران معرفی و اعزام کرده است.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: مبلغان و مربیان دختران فاطمی در موکب ویژه نوجوانان دهه هشتادی در درب یک  مسجد مقدس جمکران به مدت ۳ روز مستقر هستند و به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱