معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

طلاب در عرصه فضای مجازی و رسانه ای مجهز شوند/امروز زنان در خط مقدم جنگ شناختی و ترکیبی هستند

شریفی

شریفی با بیان اینکه امروز زنان در خط مقدم جنگ ترکیبی و شناختی هستند، تصریح کرد: دشمن در عرصه مجازی موفق عمل کرده است، بنابراین فضای مجازی و رسانه ای یکی از جامعه هدف گسترده شما باشد  و خود را مجهز کنید.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در آیین تقدیر از فارغ التحصیلان نیمسال اول 1401 سطح دو جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که از سوی تحصیلات عمومی و با همکاری مدارس علمیه و مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی برگزار شد، ضمن تبریک جشن فارغ التحصیلی طلاب، عنوان کرد: این جشن را که در ایام پرفیض و برکت ماه شعبان است، به فال نیک می‌گیریم، اما فارغ التحصیلی شما در حقیقت، آغاز راه و مسئولیت خطیر است. 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان کرد: ازدواج و فرزندآوری مقدمه هر کمالی است، ابتدا ازدواج و در صورت امکان، سعی کنید به ادامه تحصیل بپردازید.

شریفی تصریح کرد: هر طلبه ای وظیفه دارد در حین تحصیل، کارپوشه تبلیغی و فرهنگی داشته باشد و یک نیروی فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی باشد.

وی تأکید کرد: تلاش کنید ابتدا خود را بسازید، بعد به جامعه سازی بپردازید، کار تبلیغی را شروع کنید، امروز در شرایط سختی هستیم، دشمن با تمام قوا وارد صحنه شده و جنگ ترکیبی و شناختی را شروع کرده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: دشمن در عرصه مجازی موفق عمل کرده است، بنابراین خود را مجهز کنید و بدانید ما در حال جنگ هستیم، در جنگ استراحت وجود ندارد.

شریفی با بیان اینکه فضای مجازی و رسانه ای یکی از جامعه هدف گسترده شما باشد، گفت: شما طلاب به عنوان سرباز ولایت و سرباز امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به جهاد تبیین بپردازید.

وی تصریح کرد: امروز در این جنگ ترکیبی و شناختی، نوک پیکان دشمن به سوی زن است و در این عرصه، جنس فتنه ها، زن‌ها هستند؛ امروز زنان در خط مقدم هستند و مردان پشتیبانی می‌کنند، برعکس دوران دفاع مقدس که مردها در خط مقدم بودند و زنان در پشتیبانی حضور فعال داشتند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: هر یک از ما با توجه به توان خود باید وارد عرصه شویم و آن فتنه‌ها را نه تنها خنثی کنیم، بلکه هجمه کننده به سوی غرب باشیم و الگوی ایرانی و اسلامی را که الگوی زن تراز ایرانی اسلامی است، به دنیا صادر کنیم.

شریفی در پایان یادآور شد: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در نظر دارد که شورای طلاب را به عنوان بازوان فرهنگی راه اندازی کند که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

 تصویر آرشیوی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱