برگزاری دوره آنلاین «مدیریت رسانه در خانواده»

مدیریت رسانه در خانواده

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره مدیریت رسانه در خانواده به صورت آنلاین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اهمیت مدیریت رسانه در خانواده عنوان کرد: امروز بخش قابل توجهی از زندگی بشر در جوامع مجازی سپری می‌شود و بی‌توجهی و ناآگاهی از فرهنگ شبکه‌های اجتماعی باعث متزلزل شدن هسته اصلی جامعه شیعی یعنی خانواده شده است.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی  جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد: راهکارهای مدیریت رسانه در خانواده از اهم سرفصل‌های سواد رسانه است و برای کنترل آن، سواد رسانه ای در میان طلاب باید افزایش پیدا کند و در اصل حکمرانی دینی، حاکمیت قوانین خدا و قوانین رسانه‌ای باید جدی گرفته شود و هر فرد موظف به رعایت قوانین شرع در خصوص استفاده از رسانه‌ها است.

حکمت نیا با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم سواد رسانه، حفظ حریم خانواده در جوامع مجازی امروز است، اظهار داشت: دوره آنلاین مدیریت رسانه در خانواده از 17 بهمن روزهای دوشنبه ساعت 19 تا 20:30  با تدریس حجت الاسلام و المسلمین طالبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام متقاضیان تا تاریخ 12 بهمن است، اضافه کرد: نقش‌آفرینان رسانه‌ای و فضای مجازی، کنشگران، اعضای تشکل‌های رسانه ای و فضای مجازی، طلاب، اساتید، مبلغان و دانش آموختگان (ایرانی و غیر ایرانی) می‌توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین در قسمت دوره‌ها / دوره مدیریت رسانه در خانواده ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی  جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان یادآور شد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره داخلی 32112093 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱