اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

مسابقه توليد آثار رسانه ای با موضوع «تاريخ معاصر»

مسابقه تاریخ معاصر

حکمت نیا از برگزاری مسابقه تولید آثار رسانه ای با موضوع «تاریخ معاصر» ویژه طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حكمت نیا در گفتگو با واحد خبر با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله كه فرمودند حقایق تاریخ و جنایت‌های دشمنان را برای جوانان تبیین کنید و این تبیین جزء وظایف حتمی ماست، اعلام كرد: در راستای این امر، گروه تاریخ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با همکاری اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی با رویکرد جهاد تبیین و در راستای عمل به این وظیفه حتمی، مسابقه تولید آثار رسانه ای با موضوع «تاریخ معاصر» را برگزار می‌کند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه کتاب‌های تاریخ معاصر و تبدیل آن به پست و پیام کوتاه، کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست و غیره در این مسابقه شرکت کنند.

حكمت نیا با اشاره به شرایط محتوای آثار ارسالی، گفت: پست‌های كوتاه با انتقال مفاهیم انقلابی، ذکر منبع با ادبیات روان و ساده که كپی نباشد، از جمله شرایط محتوای آثار ارسالی است.

وی یادآور شد: شركت كنندگان تا تاریخ ۲۲ بهمن 1401 می‌توانند آثار خود را به آیدی ایتا به نشانی @Tarhname1400 ارسال نمایند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به منابع پیشنهادی معرفی شده توسط گروه تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند به کتاب‌های «انقلاب اسلامی و استعمار فرانو در منطقه» (مجید صفا تاج)، «حدیث پیمانه» (حمید پارسانیا)، «چهل تدبیر» (محمد علی الفت پور) و «از مجاهدین تا منافقین» (مرکز اسناد انقلاب) مراجعه کنند.

حکمت نیا خاطرنشان کرد: شركت‌كنندگان می‌توانند از منابع دیگر هم برای شركت در مسابقه با ذكر منبع استفاده نمایند.

وی در پایان اعلام كرد: در این مسابقه به بهترین آثار، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 تصویر خبر

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱