پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت روز زن

تبریک مدیر جامعه الزهرا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها

سرکار خانم برقعی در پیامی، ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و ولادت حضرت امام خمینی قدّس‌الله‌سره را به جامعه بانوان مسلمان به ویژه اساتید، طلاب و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پیامی، سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها را که به نام روز زن و تجلیل از مقام مادر نامگذاری شده است، به خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و همه بانوان جهان اسلام تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ؛ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ؛ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ

جهان خلقت بدون نور وجود فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها تاریک بود و حضور این لطف لایزال الهی، اتمام رسالت و تکمیل مسیر ولایت شد.

«فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّی» با ارشاد «أَنْفُسَنا وَ أَنْفُسَكُمْ»، گویای محوریت وجود یک بانوی کامل در نقشه‌ی راه تکامل بشریت است.

اگر چه در طول تاریخ بانوانی مهربان، عالم، ربانی، مخلص، عبد و مطیع خداوند کم نبوده‌اند؛ اما نور فاطمی خورشیدی است که تابش ستارگان دیگر را کم فروغ نموده است.

اینجانب این عید عظیم را که با تولد سلاله کریمش حضرت امام خمینی قدّس‌الله‌سره، مقارن شده است، محضر همه بانوان مسلمان به ویژه خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله اساتید معزز، طلاب گرانقدر و کارکنان عزیز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این نهاد مبارک و این خانه منتسب به حضرت، همواره در ذیل عنایت و هدایت سرور زنان عالم با موفقیت، مسیر دین و عقلانیت را به شایستگی طی نموده و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مدظله العالی با تلاش، اجتهاد، کوشش و زندگی پاک، زمینه‌ساز جامعه‌ای فاطمی باشد.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها 

۲۳ دی ۱۴۰۱

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱