نشست صمیمی مدیر کل امور تبلیغ با طلاب کانون استان خراسان رضوی

نشست مدیرکل تبلیغ با کانون خراسان رضوی

مدیر کل امور تبلیغ در جلسه ای با اعصای کانون طلاب استان خراسان رضوی در مشهد ضمن تبیین ضرورت فعالیت های تبلیغی برای بانوان طلبه، از برنامه های آموزشی و حمایتی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای طلاب عضو کانون ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، کارشناس مسئول اداره انجمن ها و تشکل ها از برگزاری نشست صمیمی مدیر کل تبلیغ با طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها در کانون استان خراسان رضوی  خبر داد.

خانم موحدی پور گفت: این نشست در شهر مقدس مشهد با حضور مسئول کانون و طلاب غیرحضوری جامعه الزهرا سلام الله علیها در حوزه امتحانی شجره طوبی برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این نشست خانم بهرامی ضرورت فعالیت های فرهنگی _ تبلیغی را تبیین کرد و  بر اهمیت تبلیغ و رسالت طلاب تأکید ویژه و در ادامه برنامه های آموزشی و حمایتی اداره تبلیغ جامعه الزهرا سلام الله علیها را عنوان کرد. 

کارشناس مسئول اداره انجمن ها و تشکل ها گفت: در ادامه نشست، طلاب مطالبات و مشکلات خود را با مدیر کل تبلیغ در میان گذاشتند و وی نسبت به تسهیل اموری مانند تشکیل پرونده تبلیغی قول مساعدت داد.

در خاتمه نشست به سوالات پژوهشی طلاب کانون جامعه الزهرا سلام الله علیها توسط سرکار خانم امیری، استاد روش تحقیق پاسخ داده شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱