با حضور اساتید خانم حوزه و دانشگاه برگزار شد:

میزگرد علمی فرهنگی «شاخصه‌ها و راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه از منظر امامین انقلاب»

میزگرد وحدت حوزه 1و دانشگاه

میزگرد علمی فرهنگی «شاخصه‌ها و راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه از منظر امامین انقلاب» با حضور اساتید خانم حوزه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، میزگرد علمی فرهنگی «شاخصه‌ها و راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه از منظر امامین انقلاب» از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری بسیج اساتید حوزه و بسیج اساتید دانشگاه در سالن جلسات ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد.

در این میزگرد که در دو نوبت پیش از ظهر و بعد از نماز ظهروعصر تشکیل شد، حدود صد نفر از اساتید بسیجی خانم از حوزه‌های علمیه خواهران و دانشگاه‌های استان قم حضور داشتند.

 در بخش اول این برنامه، خانم حیدری مجد مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن خیرمقدم به اساتید حاضر در جلسه، اظهار امیدواری کرد خداوند متعال، توفیق عمل و خدمت خالصانه در راه ترویج معارف دین و تربیت نسل جدید را به همه دغدغه مندان به ویژه اساتید حوزه و دانشگاه عنایت کند.

در ادامه این برنامه، سرکار خانم قنبرپور از اساتید بسیجی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مداح اهل بیت علیهم‌السلام به ذکر مصیبت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها پرداخت.

در ابتدای بخش دوم این برنامه که بعد از نماز ظهر و عصر برگزار شد، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه و راه‌های تقویت وحدت حوزه و دانشگاه پرداخت.

در ادامه این برنامه، میزگرد علمی با حضور خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مسئول بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان قم، خانم سلیمه سایری مدیر حوزه علمیه حضرت آمنه سلام‌الله‌علیها، خانم طاهره حیدری مجد مسئول بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حوزه‌های علمیه خواهران قم و خانم فائزه کاشانیان مدیر عامل شرکت خانه نانو و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای خانه نانو برگزار شد و هر یک از اساتید به تبیین وحدت حوزه و دانشگاه از منظر امامین انقلاب و راهکارهای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه پرداختند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱