عصرهایی به لطافت شعر و شورانگیزی ادبیات؛

برگزاری نشست‌های تخصصی شعر و ادبیات در جامعه‌الزهرا(س)

نشست تخصصی نویسندگی و شعر نهایی

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری نشست‌های تخصصی ادبیات ویژه بانوان علاقه مند ساکن قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم نیره سادات قاسمی‎زادیان در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: ادبیات، همیشه همراه است با حالِ خوب و حس شورآفرین زندگی؛ نیرویی است که می‌تواند مافوق اخبار و حواشی روزانه، لطفات و طراوت را زنده کند و حس نابِ آرامش را به ارمغان بیاورد.

وی اظهار داشت: اداره آموزش‌های مهارتی، این روزها و در عصرهای پر حس پاییزی، میزبان علاقه‌مندان شعر و ادبیات است.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: نشست‌های تخصصی شعر و ادبیات که به صورت جداگانه برگزار می‌شوند، بهترین فرصت هستند برای همه بانوان علاقه‌مند که دوست دارند یک روز در هفته و فارغ از دنیای پرهیاهو، لحظه‌های‌شان را به دنیای کلمه‌ها و واژه‌ها گره بزنند.

قاسمی زادیان افزود: نشست تخصصی نویسندگی با نام «عصر نویسنده» روزهای چهارشنبه‌ و نشست تخصصی شعر با نام «عصر شعر» روزهای یکشنبه‌ هر هفته از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی این نشست‌ها، ایجاد حال خوب برای اعضا و تبادل دانسته‌های ادبی است، اضافه کرد: خوانش آثار نویسندگان و شاعران مطرح و ارائه مباحث انگیزشی و آموزشی از دیگر برنامه‌های این نشست‌هاست.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه همه بانوان علاقه‌مند ساکن قم می‌توانند در این جلسات شرکت کنند، گفت: جرقه «عصر نویسنده» هشت سال پیش زده شد و برکت‌های بسیاری داشت.

قاسمی زادیان یادآور شد: در سال‌های کرونایی، به دلیل محدودیت در برگزاری برنامه‌های حضوری، به صورت موقت، این برنامه متوقف شد و دوباره به همت کارگروه ادبیات مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی فعال شده است.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی اداره آموزش‌های مهارتی در پیام‌رسان ایتا، به آدرس @amozeshhaymaharati پیام بدهند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱