رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا(س) خبر داد؛

برگزاری دوره کوتاه‌مدت مجازی پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان

401-09-01- پوستر دانشجویی دوره پاییز

دوره مجازی «پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان» با حضور استاد احمدی فقیه در چهار جلسه، ویژه عموم بانوان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری دوره کوتاه‌مدت «پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان» ویژه مادران علاقه‌مند خبر داد و افزود: این دوره با حضور «خانم دکتر احمدی فقیه» برگزار می‌شود و از مجموعه دوره‌های گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری است.

الیاسی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع در ارائه آموزش‌ها گفت: دوره‌های کوتاه‌مدت، متناسب با اقتضائات فراگیران به سه شیوه حضوری، آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت ادامه داد: به جهت بهره‌گیری عموم مادران علاقه‌مند، دوره پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان به صورت مجازی آفلاین ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره آموزش‌های کوتاه مدت در پایان خاطرنشان کرد:  اطلاع‌رسانی‌ سایر دوره‌های مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و عضویت  فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، ضروری است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱