مدرسه علمیه طیبات برگزار می‌کند:

اولین نشست بصیرت‌افزایی با رویکرد خانواده

کارگاه سبک زندگی1

مدیر مدرسه علمیه طیبات از برگزاری نخستین نشست بصیرت افزایی با رویکرد خانواده در این مدرسه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طاهره رهبرپور روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نخستین نشست از سلسله نشست‌های بصیرت‌افزایی «سبک زندگی و تحکیم خانواده» از سوی مدرسه علمیه طیبات برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه طیبات بیان داشت: موضوع نخستین نشست، ایجاد صمیمیت در زندگی و تحکیم خانواده با توجه به سبک زندگی حضرت رباب علیهاالسلام است که سرکار خانم مؤمنی استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به تبیین این موضوع می‌پردازد.

رهبرپور تصریح کرد: با توجه به معضلات و آسیب‌هایی که بر اثر  تغییرات و تحولات مختلفی که در دنیای مدرن ایجاد شده و خانواده نیز به‌عنوان یکی از نهادهای اجتماعی از این تغییر و تحولات بی‌نصیب نمانده، بنابراین لازم است که در تمامی برنامه‌ها با نگاهی کارشناسانه و با بهره‌گیری از متخصصان امور خانواده به برنامه‌ریزی دقیق و درست و مبتنی بر مبانی فکری و فرهنگی جامعه‌ی اسلامی، به خانواده توجه جدی شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این نشست، آشنایی طلاب با اصول تحکیم بنیان نهاد مقدس خانواده با تأسی به سبک زندگی حضرت رباب علیهاالسلام و ترسیم اصول کلی سبک زندگی اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه طیبات یادآور شد: این نشست روز دوشنبه، 16 مهرماه ساعت 12 تا 14 در آمفی‌تئاتر طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱