کارشناس مسئول توانمندسازی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

برگزاری 191 دوره تبلیغی در نیمسال تحصیلی جاری ویژه طلاب و مبلغان

حقیقی

خانم حقیقی با بیان اینکه با بیان اینکه در نیمسال تحصیلی سال جاری و در حال حاضر 191 دوره در حال برگزاری است، گفت: تعداد 8 هزار و 714 نفر از بانوان طلبه و مبلغان در این دوره‌ها ثبت نام کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم نفیسه حقیقی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به توانمندسازی طلاب برای حضور در عرصه تبلیغ و برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی تبلیغ، عنوان کرد: به حول وقوه الهی، دوره‌هایی جهت بالابردن سطح علمی و دانش افزایی طلاب و مبلغان برگزار می‌شود.

برگزاری 126 دوره آموزش مهارت‌های عمومی تبلیغ در سال جاری

کارشناس مسئول توانمندسازی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال جاری، عنوان کرد: در سال جاری، 126 دوره آموزش مهارت‌های عمومی شامل مهارت‌های ارتباطی، کلاسداری، سخنوری، مدح ورثاء، پاسخگویی به شبهات، رسانه، روش بیان احکام، بیان احکام مستحدثه برگزار شده است.

حقیقی افزود: از این تعداد دوره، 84 دوره در آموزش، 32 دوره در اداره تبلیغ و 10 دوره کارورزی صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری 31 دوره تخصصی ویژه مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: این دوره‌ها شامل دوره‌های تربیت مبلغ زبان‌دان، مهدویت، امامت، عفاف وحجاب، امربه معروف و نهی از منکر، جمعیت، نماز، دانش‌افزایی مبلغان دانش‌آموزی، بصیرتی، غدیرشناسی، نقد وهابیت و نقد مسیحیت هستند.

کارشناس مسئول توانمندسازی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در سال جاری، 6 دوره تربیت مدرس شامل تربیت مدرس مهارت‌های عمومی تبلیغ، امامت، جمعیت، نقد وهابی و نقد مسیحیت برگزار شده است.

حقیقی اضافه کرد: برگزاری 15 دوره در کانون‌های استانی، 6 دوره در خوابگاه و 4 دوره برای طلاب بین الملل و 3 دوره در دبیرستان هدی از دیگر برنامه‌ها در سال جاری بوده است.

وی یادآور شد: قبل از اجرای دوره‌ها، طرح برگزاری این دوره‌ها توسط کارشناس مجرب هر رشته تخصصی در کارگروه‌های علمی بررسی و بعد از تأیید معاونت مربوطه برگزار می‌شود و بعد از هر دوره، محتواها بازبینی و در صورت لزوم اصلاح می‌شوند.

برگزاری 191 دوره تبلیغی در نیمسال تحصیلی سال جاری ویژه طلاب و مبلغان

کارشناس مسئول توانمندسازی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه در نیمسال تحصیلی سال جاری و در حال حاضر 191 دوره در حال برگزاری است، گفت: تعداد 8 هزار و 714 نفر از بانوان طلبه و مبلغان در این دوره‌ها ثبت نام کردند.

حقیقی ادامه داد: این دوره‌ها ویژه طلاب و مبلغان سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود که می‌توان به دوره‌های برگزارشده برای کانون‌های استانی، طلاب سرای حضرت خدیجه علیهاالسلام، طلاب بین الملل و همچنین برای دانش آموزان علاقه‌مند تبلیغ در دبیرستان هدی اشاره کرد.

وی در ادامه به پشتیبانی‌های علمی و فرهنگی مبلغان اشاره کرد و اظهار داشت: جهت تامین محتوای تبلیغی مبلغان، دو کانال فعال در ایتا راه اندازی شده است، از جمله کانال محتوای تبلیغ عمومی و کانال مبلغان و مربیان دانش آموزی که با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی، مطالب بارگذاری می‌شود.

مزایای شرکت در دوره‌های تبلیغی

کارشناس مسئول توانمندسازی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به بانوان طلبه توصیه کرد در دوره‌های تربیت مبلغ شرکت کرده و از ظرفیت‌های اداره کل تبلیغ جهت دریافت محتواهای تبلیغ و توانمند شدن در عرصه فعالیت‌های تبلیغی استفاده کنند و در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت در این دوره‌ها، زمینه تشکیل پرونده تبلیغی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، استفاده از دوره‌های آموزشی تخصصی و فعال شدن پرونده مرکز خدمات را فراهم می‌آورد.

وی با تصریح بر اینکه از طرح‌ها و محتواهای تبلیغی جهت غنی سازی محتوایی مبلغان استقبال می‌شود، گفت: علاقه مندان جهت اطلاع از دوره‌ها و ثبت نام می‌توانند به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند و در صورت بروز مشکل با شماره 32112431 تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱