تجدید عهد طلاب خوابگاهی با شهدا

دیدار با خانواده شهید

برنامه هفتگی دیدار با خانواده شهدا هر هفته با حضور طلاب خوابگاهی برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی مدیر کل امور فرهنگی از برنامه هفتگی تجدید عهد طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا علیهاالسلام با شهدا با همکاری واحد فرهنگی سرای حضرت خدیجه علیهاالسلام خبر داد.

سیده ربابه داودالموسوی در این باره گفت: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده آنها و نیز آشنایی طلاب با سبک زندگی شهدا، خواهران طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها روزهای سه شنبه هر هفته بعد از نماز عشا در سرای حضرت خدیجه و روزهای جمعه در منزل خانواده شهید از حضور مادران و همسران شهدا کسب فیض می کنند.

وی ادامه داد: در نخستین هفته برگزاری این برنامه روز جمعه ۲۰ آبان ماه، طلاب این مجموعه میهمان شهید مصطفی نبی لو از شهدای مدافع حرم بودند.

در این برنامه همسر این شهید بزرگوار، اخلاص و کار برای رضای خدا را از ویژگی های این شهید برشمرد و با بیان این که شهید نبی لو در سال ۹۶ در دیرالزور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، افزود: آخرین توصیه شهید در مورد مدافعان حرم این بود که «به ما نگویید مدافعان حرم؛ ما زمینه‌ساز ظهوریم».

همسر شهید نبی لو اظهار داشت: آقا مصطفی همیشه می گفت ما تا ظهور آقا امام زمان (عج) به مبارزه ادامه می‌دهیم. حالا می‌خواهد سوریه و عراق باشد و یا جنگ با خود اسرائیل در فلسطین اشغالی. هر جا ندای مظلومی بلند شود، ما آنجاییم. هر جا که برای زمینه‌سازی ظهور آقا احتیاجی به ما باشد، ما آنجاییم. نگویید مدافعان حرم، چون شکر خدا امروز حرم‌ها در امنیت‌اند. ما زمینه‌ساز ظهوریم.

گفتنی است، شهید نبی لو در تربیت فرزندان اهتمام ویژه ای داشت و از وی سه فرزند به یادگار مانده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱