یک روز تازه؛ ویژه برنامه فرزندان طلاب جامعه الزهرا به مناسبت روز نوجوان

387473160-samatak-com

ویژه برنامه یک روز تازه به مناسبت روز نوجوان باحضور فرزندان طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در این موسسه علمی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داوودالموسوی درگفتگو با واحد خبر از برگزاری ویژه برنامه روز نوجوان ویژه فرزندان طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها خبر داد.

وی در این باره اظهار داشت: دوران نوجوانی یکی از مراحل حساس زندگی انسان است که شخصیت اجتماعی و درونی او شکل می گیرد و باید نگاه ویژه به آن داشت. در دوران نوجوانی، روح معنویت و اخلاق در شخص متجلی شده و او آماده پذیرش فضیلت ها و ارزش های الهی می شود و زمینه های کمال طلبی در نوجوان بروز می کند. در این راستا اداره امور خانواده طلاب ویژه برنامه های متعددی را برای فرزندان طلاب در نظر گرفته است.

داوودالموسوی افزود: اولین گام در روز سه شنبه 10 آبان 1401 ساعت 14:30 تا 17:30 به مناسبت روز نوجوان با برنامه های متنوع و جذاب، به صورت حضوری و در تاریخ 12 آبان ساعت 15 به صورت مجازی برگزار می شود؛ و به منظور بهره مندی از فرصت حضور مادران، همزمان با برنامه نوجوانان، نشستی جهت ارتقاء سطح مهارت رفتار با نوجوان با عنوان «نوجوان خود را چقدر می شناسیم؟» برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از جمله راه های تربیت نوجوان بصیر و با شهامت، زنده نگه داشتن یاد و بیان خاطره ایثارگری های شهدا است؛ بدین منظور جهت بهره مندی بیشتر نسل امروز از سبک زندگی شهدا، گروهی از این نوجوانان در منزل یکی از بانوان شهیده حضور خواهند یافت.

مدیرکل فرهنگی خاطرنشان کرد: در این برنامه ها از فرزندان دختر 11 تا 16 سال طلاب دعوت شده است از این رو طلاب گرامی می توانند جهت ثبت نام، مشخصات خود ( نام، نام خانوادگی و کدتحصیلی) و فرزند دختر نوجوان خود (نام و نام خانوادگی و سن فرزند) را به سامانه پیامکی 30007227002627  ارسال کنند.

وی در پایان مهلت ثبت نام را از شنبه 7 آبان تا دوشنبه 9 آبان ماه اعلام کرد و گفت: منتظر حضور دختران نوجوان عزیز در ویژه برنامه های جذاب و به یادماندنی هستیم.

 گفتنی است، درصورت ضرورت شماره های 32112592 و 32112562  از ساعت 8 تا 12 پاسخگوی علاقه مندان می باشد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱