کارگاه بررسی صدوری و دلالی زیارت عاشورا

زیارت عاشورا

کارگاه «بررسی صدوری و دلالی (قرآنی روایی) زیارت عاشورا» با همکاری مدرسه مؤمنات و اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم عباسعلی زاده، مسئول اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهراسلام‌الله‌علیها با اعلام این خبر گفت: زیارت عاشورا بیانی مختصر امّا کامل از اسلام‌شناسی، امام‌شناسی، جامعه‌شناسی و انسان‌شناسی است و یکایک جملات و فرازهای آن، سرشار از مفاهیم فاخر و معانی ارزنده ای است که نیازمند دقت نظر، تحلیل و بررسی موشکافانه است.

وی افزود: در این راستا اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها  "کارگاه بررسی صدوری و شناخت مبانی قرآنی و روایی زیارت عاشورا " را با هدف بررسی اصالت متنی و اعتباری و معارف و مفاهیم زیارت وشناخت معارف روایی و اصطلاحات زیارت عاشورا برگزار می کند.

مسئول اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهراسلام‌الله‌علیها عنوان کرد: این کارگاه روزهای 12 و 13 مرداد ماه از ساعت 9 تا 11 با ارائه حجت‌الاسلام و المسلمین محسن طبسی بصورت برخط برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در کارگاه و دریافت لینک دوره، ازطریق لینک http://online.jz.ac.ir/rzimbrexqbnk اقدام کنند.

علاقه مندان می توانندبرای دریافت اطلاعات بیشتر، یا استفاده از فایل‌های صوتی و محتوایی این کارگاه با شماره 32112088 تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱