برگزاری مجمع عمومی و انتخابات اعضای شورای مرکزی انجمن هلال احمر جامعه‌الزهرا(س)

کانون هلال احمر طلاب جامعه

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری مجمع عمومی و انتخابات اعضای شورای مرکزی انجمن هلال احمر این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی و انتخابات اعضای شورای مرکزی انجمن هلال احمر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: با توجه به لزوم بهره‌گیری از مهارت‌های خاص طلاب در جهت ارتقاء سطح خدمات اجتماعی مطلوب و موثر و تقاضای ایشان در راستای راه‌اندازی انجمن هلال احمر، اداره انجمن‌ها و تشکل‌ها، پس از اطلاع‌رسانی و تکمیل عضویت انجمن، همزمان با میلاد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، جلسه مجمع عمومی با حضور نماینده سازمان جوانان هلال احمر و  اعضای انجمن تشکیل داد.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: هلال احمر یک سازمان بین المللی است که 7 اصل اساسی دارد که شامل بی طرفی، استقلال، یگانگی، جهان شمولی و ... است که در عرصه بین‌المللی فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه انجام می‌دهد و در هنگام وقوع حوادث طبیعی و بحران‌ها خدمات پزشکی، امدادی و بهداشتی ارائه می‌کند.

داودالموسوی گفت: در این جلسه، سرکار خانم شاکری، نماینده سازمان هلال احمر با اشاره به پیشینه ای از فعالیت‌های انجمن‌های هلال احمر، ضمن دعوت از طلاب جهت شرکت در دوره‌های اختصاصی هلال احمر و حضور در فعالیت‌های این سازمان، به معرفی دوره‌های عمومی و تخصصی پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه طلاب کاندیدای عضو شورای مرکزی مختصری از فعالیت‌های خود را بیان کردند و در پایان، انتخابات انجام شد و اعضای شورای مرکزی انتخاب و معرفی شدند.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان گفت: اعضای منتخب پس از انجام مراحل اداری و تصویب در جلسه شورای سیاستگذاری، فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱