اعطای جایزه البرز ۱۴۰۱ به طلبه سطح چهار جامعه‌الزهرا(س)

طلبه برگزیده البرز

یکی از جوایز البرز ۱۴۰۱ به خانم موسوی، طلبه سطح چهار رشته تفسیر و علوم قرآنی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تعلق یافت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم خدیجه حسین زاده در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به نتایج ششمین فراخوان جایزه البرز ویژه نخبگان، عنوان کرد: هر ساله تعدادی از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ثبت  فعالیت‌های تبلیغی، پژوهشی و آموزشی خود در سامانه سینا به رقابت پرداخته و از بین ایشان ۲۸ نفر به بنیاد فرهنگی البرز معرفی می‌شوند.

مدیر کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: طلاب نخبه و استعداد برتر بعد از تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه و  بنیاد ملی کشور از تسهیلات و حمایت‌های بنیاد بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر سال 7 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه برای جایزه البرز معرفی می‌شوند، گفت: در سال تحصیلی1401-1400، سرکار خانم مریم سادات موسوی  مدرس و پژوهشگر رشته تفسیر و علوم قرآنی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها موفق به کسب این جایزه شد.

حسین زاده ضمن تبریک به این بانوی طلبه و قدردانی از فعالیت دیگر طلاب در این رویداد، اظهار داشت: جایزه البرز موسوم به نوبل ایرانی هر ساله از سوی بنیاد فرهنگی البرز در راستای اعتلای فرهنگ علمی کشور و به منظور حمایت از فکر و اندیشه نخبگان با معرفی مراجع ذی‌صلاح و تشکیل کمیته علمی به تعدادی از نخبگان، پژوهندگان، دانشجویان، دانش‌ آموزان و ممتازین حوزه علمیه تعلق می‌گیرد. 

وی اضافه کرد: دانشمندان، مخترعان و نوباوگان با همکاری بنیاد ملی نخبگان؛ دانشجویان علوم پزشکی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دانشجویان غیرپزشکی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ طلاب علوم دینی با همکاری معاونت امور نخبگان حوزه‌های علمیه کشور؛ دانش‌آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش معرفي مي‌شوند.

مدیر کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: این جوایز طی مراسمی به همراه تجلیل از مقام والای چهره ماندگار، واقف زنده یاد حسینعلی البرز به برگزیدگان اعطا می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱