به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود:

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(س)

شهدای گمنام

مزار شهدای گمنام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس عطرافشانی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام امروز ساعت 11 تا 12 برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این آیین، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، نهادینه کردن ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

شرکت کنندگان بر سر مزار شهدای گمنام آرمیده در این مؤسسه حضور یافته و ضمن عطرافشانی، گلباران مزار و عرض احترام و ادب به یادگاران انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق می کنند.

هر ساله همزمان با هفته دفاع مقدس (31 شهریور تا 6 مهرماه)، گلزار شهدا و مزار شهدای گمنام در سراسر کشور عطرافشانی می‌شود.

در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نیز پیکرهای مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام در سال ۱۳۹۴ در صحن آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام به خاک سپرده شدند.

دو تن از این شهدای والامقام در سن ۱۹ و۲۲ سالگی در عملیات خیبر واقع در جزیره مجنون و شهید دیگر در سن ۲۵ سالگی در عملیات محرم واقع در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱