نشست مجازی «رمضان‌شناسی با محوریت دعای 44 و 45 صحیفه سجادیه»

نشست رمضان شناسی

نشست مجازی «رمضان‌شناسی با محوریت دعای 44 و 45 صحیفه سجادیه» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مشایخی راد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم آمنه عباسعلی زاده درگفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: نشست مجازی «رمضان‌شناسی با محوریت دعای 44 و 45 صحیفه سجادیه» از سوی اداره قرآن و حدیث معاونت تبلیغ و امورفرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.  

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: صحیفه سجادیه یکی از منابع حدیثی پربار و ارزشمند شیعه است و بزرگان ما همواره به نقش سازنده و درس‌آموز این کتاب شریف و تأثیرگذاری فوق العاده آن به عنوان سفره معنوی در زندگی بشری و حیات‌بخشی آن  اشاره داشتند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های صحیفه سجادیه، استفاده از زبان دعا در بیان، تبیین، توضیح و تعلیل و حتی دفاع از معارف الهی و دفع شبهات از این ساحت است. به عنوان نمونه امام زین العابدین علیه‌السلام در دو دعای دلنشین و عارفانه 44 و 45 صحیفه سجادیه، نحوه ورود به ماه رمضان و نیز وداع با آن را آموزش داده است.

عباسعلی زاده بیان داشت: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این راستا نشستی را با هدف بررسی فضایل و برکات ماه مبارک رمضان با محوریت این دو دعای ارزشمند و با  حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب الدین مشایخی راد، استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌کند.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان گفت: این نشست روز چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 فروردین ساعت 10 تا 11 به صورت مجازی از طریق درگاه https://heyatonline.ir/heyat/۱۷۳۹ قابل دسترسی است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱