برپایی محفل مجازی جزءخوانی و انس با قرآن کریم ویژه بانوان

محفل انس با قرآن

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برپایی محفل برخط جزءخوانی و انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به ایام پرفیض و برکت ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، اداره کل امور فرهنگی با همکاری اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای نخستین  بار اقدام به برپایی محفل مجازی و برخط انس با قرآن کریم، با حضور اساتید قرآنی این مؤسسه علمی حوزوی نموده است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از بانوان  مشتاق و علاقه‌مند به شرکت در محافل و جمع‌های قرآنی از این جلسات خانگی محروم شدند، در حالیکه اشتیاق به شرکت منظم در جلسات نورانی و محافل قرآنی را همچنان در دل دارند، لذا ضمن دعوت از اساتید محترم قرآن جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اقدام به برپایی محفل صمیمی جزء‌خوانی و انس با قرآن کریم به صورت برخط، در دهه دوم ماه مبارک رمضان، ساعت 17 تا 18 شد.

داودالموسوی تصریح کرد: اداره امور فرهنگی در ماه مبارک رمضان سال گذشته، گروه مجازی ختم سوره‌محور قرآن کریم را تشکیل داد که با استقبال زیاد طلاب قرآنی همراه شد و برکات بسیاری را در راهبری سایر  برنامه های فرهنگی داشت.

وی بیان داشت: آنچه در این محفل رخ می‌دهد، با اقتباس از جلسات خانگی قرآن کریم بوده و اعضای حاضر در جلسه با مشارکت یکدیگر و راهبری استاد محترم به قرائت جزء به جزء قرآن می‌پردازند و همچنین بیان نکات کوتاه قرآنی توسط استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این محفل، بخش دیگر از این برنامه است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: علاقه مندان به شرکت در این محفل می‌توانند از لینک ورود به جلسه (مهمان) با نشانی https://online.lmskaran.com/ch/422-4836-heyat.school استفاده کنند.

داودالموسوی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت اطلاع از برنامه های مختلف فرهنگی می‌توانند در کانال معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در پیام‌رسان ایتا به آدرس  https://eitaa.com/jz_mft عضو شوند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱