وبینار رایگان «تربیت جنسی کودک» برگزار می‌شود

پوستر وبینار تربیت کودک

وبینار رایگان« تربیت جنسی کودک » از سوی اداره‌ آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با سخنرانی «سرکار خانم افشاری نژاد» ویژه عموم بانوان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم الیاسی در گفتگو با واحد خبر از برگزاری وبینار رایگان تربیت جنسی کودک، ویژه‌ی عموم بانوان علاقه‌مند در اسفندماه 1400 خبرداد و افزود: این وبینار از سوی اداره‌ آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با حضور «سرکارخانم افشاری نژاد» مدرس دوره‌های روان‌شناسی و مشاور کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

رئیس اداره‌ آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این وبینار به سایت اداره‌ آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه و ثبت نام کنند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این رویداد را تا 20 اسفند ماه 1400 اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 02532112330 تماس بگیرند و یا با راهبر اداره‌ آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت borhan_center@  در پیام‌رسان ایتا مکاتبه نمایند.

وی افزود: اطلاع رسانی های دوره ها از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می شود و ضروری است متقاضیان محترم در کانال ایتای مرکز به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱