اعلام برگزیدگان چهارمین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

جشنواره قرآن و عترت

اسامی برگزیدگان چهارمین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه طلاب جامعه‌الزهرا(س) و فرزندان ایشان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم آمنه عباسعلی زاده در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در دو بخش طلاب خواهر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و فرزندان آنان اعلام شد.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این باره، گفت: این مسابقات در سه بخش شفاهی شامل رشته‌های حفظ، ترتیل قرآن کریم، تلاوت تقلیدی و اذان و بخش کتبی شامل تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و بخش هنری شامل نقاشی برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره، ۳۳۰ نفر از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و فرزندان ایشان در رده‌های سنی بالا و پایین ۱۵ سال ثبت نام کردند که مسابقات شفاهی ویژه طلاب قم و فرزندان دختر ایشان به صورت حضوری در تاریخ 23 دی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

عباسعلی زاده اضافه کرد: در این مسابقات شرکت کنندگان شهرستانی به صورت آنلاین در آزمون شرکت کردند، در بخش کتبی نیز، آزمون روز پنجشنبه ۲۴ دی به صورت آنلاین برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره 16 نفر از طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها از مدارس و مراکز تخصصی مختلف در بخش شفاهی و 10 از ایشان در بخش کتبی حائز رتبه های اول تا سوم شدند. همچنین در بخش فرزندان طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها نیز 9 نفر در بخش شفاهی و یک نفر در بخش کتبی رتبه کسب نمودند.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: مرحله کشوری مسابقات در نیمه دوم بهمن سال جاری به صورت مجازی و فقط در بخش شفاهی و از میان رتبه‌های اول و دوم رشته‌های حفظ کل، ترتیل ۲۸ و ۲۹ و قرائت تقلیدی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

عباسعلی زاده عنوان کرد: جزئیات و نحوه برگزاری مسابقات مرحله کشوری طی تماس تلفنی به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

وی بیان داشت: این جشنواره از سوی دبیرخانه قرآن و عترت معاونت معیشت و فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان دارالقرآن کریم و با همکاری اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شده است.

اسامی طلاب برگزیده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

اسامی فرزندان طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱