اطلاعیه نحوه فعالیت جامعه الزهرا(س) از تاریخ 22 فروردین

اطلاعیه جامعه

اطلاعیه نحوه فعالیت و حضور کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام از تاریخ 22 فروردین تا اطلاع ثانوی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، در این اطلاعیه آمده است:

«با احترام، ضمن آرزوی سلامتی برای همه همکاران ارجمند و استمداد از درگاه باریتعالی و حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام برای رفع این بلیه فراگیر، حسب اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با اعلام وضعیت قرمز استان قم و بخشنامه وزیر کشور (شماره 183165)، نحوه فعالیت جامعه الزهرا علیهاالسلام از تاریخ یکشنبه 22 فروردین تا اطلاع بعدی، دستورالعمل ذیل مبنای عمل همه واحدها و افراد خواهد بود:

* مراکز و واحدهای آموزشی جامعه، متناسب با وضعیت اعلامی ستاد کرونا، تعطیل بوده و صرفاً مدیران و کارکنانی که حضورشان برای امور آموزش مجازی ضروری است با رعایت یک سوم تعداد، حضور خواهند داشت و بقیه در محل سکونت موظف به انجام وظایف هستند.

* معاونین محترم و مدیران معزز مستتقل، تا زمان اعلام تغییر وضعیت، با تقلیل حضور کارکنان تا سقف یک سوم (بنا به تشخیص خود و صلاحدید مجموعه) و ارجاع مستمر امور و وظایف همکارانِ دورکار و پیگیری نتیجه، ضمن حضور درمحل کار انجام وظایف محوله را استمرار بخشند.

* همکارانی که مشمول دورکاری می‌شوند باید امور محوله از سوی مافوق را در منزل و به نحو احسن به انجام برسانند.

* همکاران مشمول عدم حضور در محل کار به تشخیص مافوق، در حالت آماده به خدمت (آنکال) بوده و باید ضمن در دسترس بودن در صورت نیاز و بنا به تشخیص ودرخواست مافوق در محل کار حضور یابند.

الف: همکارانی که به صورت دورکاری انجام وظیفه خواهند نمود:

دسته اول شامل جانبازان شیمیایی، مبتلایان به انواع سرطان، مبتلایان به آسم و یا بیماری‌های ریوی شدید، افراد دارای عضو پیوندی (کلیه، کبد، و ...)، مبتلایان به بیماری دیابت نوع A، بیماران قلبی دارای سابقه عمل جراحی قلب، بانوان باردار و همکاران بالای 66 سال سن هستند.

دسته دوم شامل موارد زیر می‌شوند:

1- همکارانی که یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در محل سکونت خود دارند؛

2- مادرانی که به دلیل نیاز فرزندان خردسال (زیر 7 سال)، ناگزیر به ماندن در خانه هستند؛

3- همکارانی که دچار سرماخوردگی یا آنفولانزای شدید هستند (به تشخیص پزشک)؛

4- همکارانی که وظایف سازمانی آنها بیشترین تناسب با شرایط دورکاری دارد؛

ب: همکاران مشمول عدم حضور :

در مواردی است که شغل و وظایف کارمند به هیچ نحوی با شرایط دورکاری تطابق ندارد (امکان دورکاری میسر نیست)، با تشخیص مدیر ارشد مافوق، فرد به صورت آماده به خدمت در محل سکونت حضور خواهد داشت.

فرایند اجرا:

* معاونان و مدیران محترم پس از اِعمال و تنظیم برنامه دورکاری به میزان حداکثر دو سوم عدم حضور دسته 1 و 2 در صورت نرسیدن به سقف یک سوم ابلاغی، ضمن شیفت‌بندی با رعایت عدالت نسبت به همکاران، به نحوی برنامه ریزی نمایند که وظایف محوله دچار اخلال نشود؛

* عدم حضور همکاران دورکار و شیفت بندی شده با ثبت «مرخصی شرایط خاص» در سامانه، پس از تایید مدیر مافوق همانند حضور تلقی می‌شود.

* مبنای تشخیص و تأیید همکاران دسته اول و دوم، نظر مدیر ارشد مافوق بوده و ملاک عمل معاونت اداری مالی خواهد بود.

در پایان مجددا معروض می‌دارد تضرع خالصانه به درگاه خدای مهربان و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به ویژه صدیقه طاهره حضرت زهرا علیهاالسلام، تنها راه نجات همه ما در تمامی بلیّات است.

اللّهم اشف مرضانا بحقّ مولانا صاحب الزّمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف».

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱