بازدید سرپرست جامعه‌الزهرا(س) از مدرسه علمیه فائزات

بازدید حجت الاسلام دیانی از مدرسه علمیه فائزات

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی با بیان اینكه آموزش سنگر اصلی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است، گفت: بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام باید رنگ و بویی از سبک زندگی حضرت زهرا علیهاالسلام داشته باشند و به تبلیغ دین و معارف اسلامی بپردازند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دیانی از مدرسه علمیه فائزات بازدید و با مدیر و كاركنان مدرسه فائزات، پیرامون مسائل و مشكلات مربوط به آموزش گفتگو كرد.

در این بازدید، خانم رستمی، مدیر مدرسه علمیه فائزات به ارائه گزارشی از فعالیت های این مدرسه علمیه پرداخت و سپس كاركنان مدرسه، مشكلات و مسائل مربوط به آموزش را مطرح كردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی با بیان اینكه آموزش سنگر اصلی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است، گفت: این خانه متعلق به حضرت زهرا علیهاالسلام و راه رسیدن به امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، همه ما در برابر این وظیفه محوله مسئولیم و باید پاسخگو باشیم.

سرپرست جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: ما باید با در نظر گرفتن هدف، بهترین راه را انتخاب كنیم تا از فرصت به وجود آمده بیشترین بهره را ببریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی بیان داشت: در جامعه الزهرا علیهاالسلام باید بانوان طلبه ای تربیت شوند که رنگ و بویی از سبک زندگی حضرت زهرا علیهاالسلام داشته باشند و به تبلیغ دین و معارف اهل بیت علیهم‌السلام بپردازند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱