اساتید سرمایه های ارزشمند جامعه الزهرا هستند

سعیدی11

معاون اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه اساتید این موسسه علمی از سرمایه های ارزشمند و فاخر این موسسه هستند گفت: بحث بازنشستگی اساتید به گونه ای که مطرح شده صحیح نیست و هیچ الزامی برای بازنشستگی وجود ندارد.

 

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی در گفتگو با واحد خبر با بیان اینکه اساتید از ارکان هر مرکز علمی آموزشی هستند گفت: در راستای تکریم اساتید بزرگوار مقرر شد تا اساتیدی که به سن بازنشستگی رسیده اند در صورت درخواست از سوی خود آنها، شرایط بازنشستگی شان تسهیل شود ولی در این راستا هیچ الزامی در کار نیست و نظر مدیر محترم جامعه نیز همین بوده تا با رعایت حرمت و شأن اساتید، کارهای اداری مربوط به بازنشستگی شان انجام شود.

وی افزود: البته مدیر جامعه الزهرا تاکید دارند که حتی در صورت بازنشستگی برخی اساتید، مجموعه باید از وجود آنها در رشد و تعالی علمی و اخلاقی طلاب بهره مند شود و در این راستا برنامه هایی هم در نظر گرفته شده است.

معاون اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکید کرد: اگر اساتیدی به سن بازنشستگی رسیده اند ولی هنوز تمایل به ادامه تدریس دارند مجموعه هیچ ممانعتی در این زمینه ندارد و شرایط تدریس آنها را مهیا خواهد کرد.

وی با انتقاد از طرح مسائل نادرست در این رابطه گفت: اساتید سرمایه های ارزشمند و فاخر جامعه الزهرا هستند و این مجموعه همواره برای بهره مندی آنها در راستای رشد علمی و اخلاقی طلاب کوشیده است و این روند ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان بیان داشت: بی گمان حضور اساتید گرانمایه در محیط علمی، پژوهشی و تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام حتی در حد بسیار اندک نیز موجب برکت برای مجموعه و عامل رشد فزاینده و تاثیرگذار در مسایل اخلاقی و تربیتی طلاب خواهد بود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱