اعلام زمان ثبت نام داوطلبان غیرایرانی در مقطع سطح سه جامعه الزهرا(س)

آزمون ورودی طلاب بین الملل

ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان غیرایرانی در مقطع تحصیلی سطح سه بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام از اوایل بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، زمان ثبت نام داوطلبان غیر ایرانی متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد جامعه الزهرا علیهاالسلام از سوی معاونت آموزشی تربیتی این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع داوطلبان غیر ایرانی متقاضی تحصیل در مقطع ارشد جامعه الزهرا علیهاالسلام می رساند:

آغاز ثبت نام برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 در مقطع سطح 3  (کارشناسی ارشد) از اوایل بهمن آغاز خواهد شد و همانند سال‌های گذشته، آزمون به صورت کتبی و یک بار در سال برگزار می‌شود.

جزئیات ثبت نام این دوره طی دفترچه راهنمایی در بهمن سال 1399 از طریق سامانه سنجش و پذیرش اطلاع رسانی خواهد شد و داوطلبان می‌توانند بر اساس توضیحات آن اقدام به ثبت نام نمایند.

همچنین طبق آخرین اخبار دریافت شده، - در راستای ساماندهی طلابی غیر ایرانی کارشناسی ارشد که دارای شرایط ذیل می باشند - زمان احتمالی فعال شدن سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد جامعة المصطفی برای طلاب بین الملل 9 دی ماه خواهد بود و زمان دقیق شروع ثبت نام کارشناسی این مرکز نیز متعاقباً از طریق سایت جامعه الزهرا اعلام خواهد شد. شروع تحصیل برای این دسته از داوطلبان، بهمن 1399 (نیمسال دوم سال تحصیلی جاری) خواهد بود.

توجه داشته باشید که ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد  در دی ماه 1399مختص افراد زیر است:

1- طلاب روزانه یا خوابگاهی که در سطح 3 مشغول به تحصیل هستند، ولی کد تحصیلی المصطفی دریافت نکرده اند و نام آنان در لیست پیگیری وضعیت تحصیلی سال‌های گذشته نبوده است.

2- طلاب روزانه یا خوابگاهی که در ترم آخر کارشناسی مشغول به تحصیل هستند و در بهمن ماه امسال فارغ التحصیل می‌شوند و اطمینان دارند که معدل کل آنان در زمان فارغ التحصیلی 18 و بیشتر خواهد شد.‌

نکته: آن دسته از طلابی که در سامانه جامعة المصطفی ثبت نام می‌کنند، در آزمون کتبی و مصاحبه جامعة المصطفی شرکت نخواهند کرد.

آدرس سایت ثبت نام جامعه الزهرا علیهاالسلام:

سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد بین الملل

آدرس سایت ثبت نام جامعة المصطفی:

http://rsampa.miu.ac.ir/home.aspx

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱