آزمون مرحله دوم طرح صلای مودت با محوریت مباحث خانواده برگزار می‌شود

صلای مودت

آزمون مرحله دوم طرح صلای مودت با محوریت مباحث خانواده به صورت برخط از 20 تا 22 شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم داودالموسوی، مدیر کل امور فرهنگی با اشاره به پایان یافتن محور دوم طرح صلای مودت با موضوع «عوامل تحکیم خانواده» از برگزاری آزمون این مرحله در شهریور ماه خبر داد.

وی عنوان کرد: در این طرح که به صورت مجازی با استفاده از محتوای کتاب «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین ری شهری اجرا شد، مطالب مرتبط با عوامل تحکیم خانواده هر روز در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان سروش و ایتا بارگذاری می‌شد.  

مدیر کل امور فرهنگی در ادامه گفت: در طرح صلای مودت با توجه به اهمیت مباحث خانواده در دین اسلام و جامعه بشری، تشکیل خانواده، تأمین نیازهای معنوی و عاطفی انسان و در ضمنِ آن کسب آرامش روح و روان فرد، با استفاده از آیات، روایات و کتب برگزیده در زمینه مسائل مختلف خانواده، مطالب در سه محور «تشکیل خانواده»، «تحکیم خانواده» و «آسیب‌ها و عوامل فروپاشی خانواده» ارائه می‌شود و حال حاضر محور دوم این طرح به پایان رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مسابقه‌ای از مطالب ارائه شده در مرحله دوم، در تاریخ 20 تا 22 شهریور ماه به صورت آنلاین از طریق سامانه دانش پژوهان بخش آزمون‌ برگزار می‌شود.

داودالموسوی گفت: مطالب صلای مودت در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/jz_m.f.t  و در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/jz_mft به مرور بارگذاری شده است و جهت سهولت دسترسی، همه مطالب مرحله دوم در جزوه‌ای گردآوری شده که در اختیار خواهران طلبه قرار می‌گیرد.

 دریافت جزوه مرحله دوم طرح صلای مودت

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱