مراسم تجلیل از طلاب بسیجی جهادگر در عرصه مقابله با کرونا

تجلیل از طلاب جهادگر در عرصه مقابله با کرونا

مراسم تجلیل از گروه‌های برتر جهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با حضور نمایندگانی از طلاب بسیجی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از گروه‌های برتر جهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در ساختمان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، معاون هماهنگ کننده سپاه استان و رعایت کامل مسایل بهداشتی همراه بود، از گروه‌های جهادی برتر سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از جمله طلاب بسیجی جامعه الزهرا علیهاالسلام تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل امیرزاده با بیان اینکه در روزهای شیوع بیماری کرونا، ۳۸۰ نفر از طلاب در بحث اعزام به بیمارستان‌ها، حضور فعال و مخلصانه داشتند، افزود: بیش از ۱۵۰ نفر از طلاب جهادی استان قم در زمینه غسل و کفن و دفن اموات کرونایی حضور پیدا کردند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین با اشاره به دوخت ۸۱ هزار ماسک در قالب ۶ کارگاه به همت طلاب بسیجی، گفت: در زمینه تبلیغ چهره به چهره بیش از ۱۲ هزار خانوار قمی به همت طلاب بسیجی و جهادی تحت پوشش قرار گرفتند، همچنین ۹۴ هزار بسته معیشتی به همت این عزیزان در میان خانواده‌های محروم توزیع شد.

فعالیت 10 گروه جهادی در پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام

خانم زهرا احسانی به عنوان فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام و یکی از طلاب بسیجی جهادگر نیز در این مراسم تجلیل شد که در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: بیش از 4 هزار طلبه عضو پایگاه بسیج هستند و در ۱۰ گروه جهادی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی در دوران شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کردند، افزود: گروه های جهادی در عرصه های تولید و دوخت ماسک و لباس بیمارستانی، توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه مشاوره چهره به چهره و جمعی، ارائه محتواهای مناسب و مذهبی درفضای مجازی، کمک به محرومان، حضور در بیمارستان و تغسیل اموات به فعالیت می‌پردازند.

فرمانده پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: یکی از گروه‌هایی که به صورت شبانه روز در دوران کرونا مشغول به خدمت بودند، گروه طلاب بسیجی فعال در بیمارستان‌ها بودند که برخی به عنوان همراه بیمار و عده ای هم در فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و تبلیغی بیمارستان‌ها حضور فعال داشتند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱