آغاز ثبت نام مصاحبه سطوح ۲، ۳ و بازپذیری ویژه پذیرفته شدگان آزمون ورودی

سنجش و پذیرش

ثبت نام مصاحبه سطوح ۲، ۳ و بازپذیری ویژه پذیرفته شدگان آزمون ورودی از 24 تا 27 تیرماه از طریق سامانه سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی، اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون سال تحصیلی 1400-1399 و داوطلبان معاف از آزمون که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌رساند جهت شرکت در مصاحبه می بایست از تاریخ 24 تیر تا روز جمعه 27 تیر 1399 (ساعت 24) با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/ ثبت نام کنند. 

در این اطلاعیه ضمن توصیه به داوطلبان برای مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام مصاحبه آمده است: 

1. با توجه به شرایط خاص بهداشتی حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و تمرکز مصاحبه‌ها در شهر قم، اولویت ثبت نام برای داوطلبان ساکن شهر قم و مناطقی است که وضعیت آنها عادی  اعلام شده باشد.

2. رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی و استفاده از ماسک و دستکش برای همه داوطلبان الزامی است. از به همراه آوردن کودکان و نوجوانان به جامعة الزهرا در روز مصاحبه خودداری کنید.

3. ساکنان مناطقی که وضعیت آنها قرمز یا در حالت هشدار اعلام شده است یا افرادی که به دلیل وجود شرایط خاص فعلاً نمی‌توانند در مصاحبه شرکت کنند، می‌توانند در نوبت بعدی‌ که به زودی اعلام خواهد شد اقدام به ثبت نام نمایند.
شایان ذکر است در صورت تعویق زمان مصاحبه، ممکن است شروع تحصیل این دسته از داوطلبان به نیمسال دوم موکول شود.

4. پذیرفته شدگان رشته‌ فلسفه اسلامی فعلاً امکان ثبت نام ندارند و زمان ثبت آنها به زودی از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱