تمدید مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال بانوان

همایش کتاب سال بانوان

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از تمدید مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال بانوان تا 30 آبان ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به استقبال پژوهشگران و درخواست‌های متعدد، نخستین همایش کتاب سال بانوان که از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال جاری برگزار می‌شود، تا 30 آبان ماه تمدید شد.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به آثار مورد پذیرش در این همایش اشاره کرد و افزود: آثاری که در همایش پذیرفته می‌شوند، در چند محور است، از جمله آثار منتشر شده بانوان اعم از تألیف، ترجمه، تصحیح در عرصه علوم انسانی اسلامی و رساله‌های سطح چهار و دکتری بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی.

حقانی همچنین به محور ویژه این همایش اشاره کرد و بیان داشت: آثار منتشر شده بانوان و آقایان با موضوع زن و خانواده به عنوان محور ویژه این همایش در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مهلت ارسال آثار در این همایش تا 30 آبان‌ماه، گفت: پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی www.ketabebanovan.ir مراجعه کنند و از طریق پنل شخصی، آثار خود را ارسال کنند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش واقع در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام امکان‌پذیر است، تصریح کرد: آثاری در این همایش پذیرفته می‌شود که در دو سال اخیر تألیف شده است.

همایش کتاب سا ل بانوان همسو با همایش کتاب سال حوزه است، اما موازی‌کاری صورت نمی‌گیرد

حقانی با اشاره به همایش کتاب سال حوزه که برای بیستمین سال برگزار می‌شود، گفت: معاونت پژوهش با شورای همایش سال حوزه جلساتی داشته است، ما با همایش کتاب سال حوزه، همسو و هم‌جهت هستیم اما موازی‌کاری صورت نمی‌گیرد.

وی بیان داشت: ما فرصتی را در عرصه زن و خانواده ایجاد می‌کنیم که اختصاص به بانوان دارد، موضوع زن و خانواده نیز موضوع ویژه ای است که می‌طلبد در همایش مجزایی برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این همایش، تمام تألیفات و آثاری که در عرصه زن و خانواده نوشته شده، پذیرش می‌شود، در حالیکه همایش کتاب سال حوزه تنها مختص حوزویان است.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: در تعاملی که با شورای همایش کتاب سال حوزه صورت گرفت، این بخش به ما واگذار شد.

برگزاری نخستین همایش کتاب سال بانوان همزمان با ولادت حضرت زهرا(س)

حقانی در ادامه به ساختار این همایش اشاره کرد و گفت: ترکیب همایش کتاب سال بانوان شامل شورای سیاستگذاری، کمیته عملی و کمیته اجرایی همایش است که در زیرمجموعه کمیته علمی، گروه‌های علمی شکل گرفته و کارها به سرانجام می‌رسد.

حقانی افزود: در شورای سیاستگذاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید پارسانیا به عنوان دبیر علمی همایش حضور دارد، همچنین جناب آقای هادی برهانی به عنوان دبیر اجرایی همایش فعالیت خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: نخستین همایش کتاب سال بانوان، اسفندماه سال جاری، همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱