فراخوان شرکت در جشنواره خانواده رضوی

جشنواره خانواده رضوی

جشنواره خانواده رضوی با هدف کاهش آسیب‌های خانواده در محورهای سه گانه کلید خورد و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به سایت جشنواره به آدرس www.khanevadehRazavi.ir ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جشنواره خانواده رضوی در بنیاد کرامت امام رضا علیه‌السلام تحت اشراف آستان قدس رضوی طراحی شده است تا از ایده‌ها و تجربیات موفقی که تاکنون توسط کنشگران اجتماعی یک منطقه در جهت کاهش آسیب‌های خانواده طرح‌ریزی و یا اجرا شده است، حمایت کند.

بدین ترتیب از همه کنشگران اجتماعی دغدغه‌مند در موضوع خانواده که نسبت به سطح مسائل خانواده در منطقه خود اشراف دارند دعوت می‌کند تا با طرح ایده‌های اجتماعی ما را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند. بنیاد کرامت امام رضا (ع) با ارزیابی و داوری ایده‌ها و تجربیات؛ از اجرای 5 ایده برتر و توسعه 5 تجربه موفق با حفظ مالکیت معنوی صاحب ایده و تجربه حمایت خواهد کرد.

محورهای جشنواره خانواده رضوی (طرح، ایده و الگوی عملیاتی،تجربه عملیاتی و سوابق برنامه اجرا شده، تولیدات و محصولات آموزشی، فرهنگی و ترویجی).

موضوعات جشنواره خانواده رضوی (تسهیل ازدواج جوانان، تحکیم خانواده و کاهش طلاق، آموزش و مشاوره خانواده، سبک زندگی و فرزندآوری و فرزندپروری).

قالب‌های ارسال (تجربه‌های موفق شامل محصول، برنامه و یا خدمتی که سابقه اجرا داشته است. طرح و ایده شامل هرنوع محصول، برنامه و یا خدمتی که در جهت کاهش آسیب‌های خانواده است).

در قالب تجربه و طرح و ایده (طراحی مسئله  به طور دقیق ، تعریف اهداف پروژه، برآورد بودجه اولیه‌ای برای اجرا و پیشبرد طرح،  شناسایی نقاط قوت و یا ابتکار عملی در اجرای طرح ،  تعیین گستره جغرافیایی و جمعیتی طرح، روشن شدن میزان بهره‌برداری از فن‌آوری‌ها به منظور کاهش هزینه‌های مالی و انسانی، محاسبه هزینه مالی طرح  در پایان اجرا و در انتهای کار درصد تحقق طرح تخمین زده شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت خانواده رضوی به آدرس www.khanevadehRazavi.ir ثبت‌نام کنند؛ زمان و محل برگزاری (مهلت ثبت نام: 20 شهریورماه 1398  و مهلت ارسال آثار: 10 مهرماه 1398).

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱