با حضور مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد:

مراسم افتتاحیه نخستین دوره آنلاین دانش‌افزایی ویژه دانش‌آموختگان بین‌الملل

دوره دانش افزایی آنلاین

نخستین دوره آنلاین دانش‌افزایی ویژه دانش‌آموختگان بین‌الملل با موضوع «احکام کاربردی» و با ثبت نام صد نفر از دانش‌آموختگان کشور هندوستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نخستین دوره آنلاین دانش‌افزایی ویژه فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز سه شنبه 8 مرداد آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این دوره، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور یافت و در جریان برگزاری این دوره قرار گرفت.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: امروز جامعه‌الزهرا علیهاالسلام آغاز یک حرکت جدید را رقم می‌زند و ما امروز یک دوره آموزشی را شروع نمی‌کنیم، بلکه این دوره را یک گام و قدم ابتدایی برای برنامه‌ریزی‌های بعدی می‌دانیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی بیان داشت: مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری و اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل از امروز باید برای ارتباط با فارغ‌التحصیلان مناطق دیگر دنیا برنامه‌ریزی کنند و با شناسایی اقتضائات منطقه‌ای، دوره‌های مناسب را برای دانش‌آموختگان برگزار کنند.

وی یادآور شد: این دوره به موضوع «احکام کاربردی» اختصاص یافته اما دوره‌های مجازی دانش‌افزایی فقط به این موضوع منحصر نمی‌شوند و دوره‌های بعدی با موضوعات متنوع و کاربردی برنامه‌ریزی و انجام خواهد شد.

 

صد نفر از دانش‌آموختگان کشور هندوستان در این دوره ثبت نام کردند و اولین دوره آنلاین دانش‌افزایی به موضوع «احکام کاربردی» اختصاص یافته است.

این دوره به مدت 10 جلسه از 8 تا 17 مرداد به صورت روزانه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان از بیانات حجت‌الاسلام‌والمسلمین علایی نژاد استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بهره‌مند می‌شوند.

اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در برگزاری این دوره مشارکت دارند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱