غرفه جامعه‌الزهرا(س) در اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

photo_2019-06-23_01-16-47

دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با عنوان توسعه کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی پس از چهار روز فعالیت در قم به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال که با عنوان توسعه کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی در قم برگزار شد، شب گذشته 31 خرداد به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های قم دایر بود و غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله غرفه های حوزوی حاضر در این نمایشگاه فعالیت داشت.

در روز  اختتامیه  نمایشگاه، بیش از 50 مورد بازدید از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در قالب اشخاص حقیقی و مؤسسات  حقوقی صورت گرفت.

دکتر بهمنی رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال و آقای حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن بازدید از نمایشگاه در غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور یافتند.

دکتر بهمنی ضمن قدردانی از حضور و فعالیت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این نمایشگاه، تصریح کرد: در گذشته عمده تمرکز و فعالیت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بر مخاطبان طلبه بوده، اما امروز جامعه بانوان ایرانی و غیرایرانی مورد هدف این حوزه علمیه است.

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با استفاده از فضای مجازی، پلت‌فرم‌ها و ظرفیت های زیرساختی می‌تواند آموزه‌های دینی را به جامعه زنان ایرانی و دیگر کشورها عرضه کند.  

آقای معین مدیر IT دارالحدیث نیز در غرفه جامعه الزهرا(س) حضور یافت و تعاملاتی بین نمایندگان دو مجموعه و اعلام آماد گی طرفین جهت همکاری صورت گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی مدیر بخش فناوری و یکپارچه سازی مرکز خدمات حوزه های علمیه نیز از دیگر بازدیدکنندگان غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بود، آقای دوست محمدی یکی از مسئولان مرکز رسانه‌های دیجیتال نیز پیشنهاد کرد که جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌تواند به ناشر دیجیتال و دریافت هولوگرام برای تولید محصولات تبدیل شود.

خانم جلالی سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کرد.

حضور مهندس ادیب ناصری پور مدیر بازاریابی ایران اپس از غرفه تدبیرگستران تهران، حضور آقای زندیه مدیر غرفه امت برتر، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و تقاضای همکاری در بحث تهیه محتواهای موجود و آتی و حضور نماینده‌ای از غرفه مؤسسه آوای توحید در غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام قابل توجه بود که تعاملاتی نیز در زمینه همکاری صورت گرفت.

۲۰۱۹۰۶۲۱_۲۰۲۵۳۷

۲۰۱۹۰۶۲۱_۲۰۰۴۰۹

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱