آغاز ثبت نام نخستین دوره تربیت مشاور ویژه طلاب بین‌الملل

تربیت مشاوره طلاب بین الملل

ثبت نام اولین دوره تربیت مشاور ویژه طلاب بین‌الملل آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اولین دوره تربیت مشاور طلاب بین‌الملل از سوی مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی و حمایت اداره کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی برگزار می‌شود.

طلاب غیرایرانی فارغ‌التحصیل سطح سه و یا در حال تدوین پایان‌نامه رشته‌های اخلاق و تربیت اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی و روانشناسی تربیتی از روز شنبه اول تیرماه ۹۸ تا روز 15 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی واقع در طبقه سوم شهید قدوسی(ره) نسبت به تکمیل فرم و ثبت نام اقدام کنند.

اولویت ثبت نام با طلاب غیرایرانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بوده و شرکت حائزان شرایط مدارس جامعه المصطفی منوط به بودن ظرفیت است.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره تحصیلی چهار گرایش دوره تربیت مشاور است که واحدهای عمومی و اختصاصی آن مجموعا به تعداد ۳۵ واحد در طول سه ترم تحصیلی ارائه می‌شود.

اعطای گواهی معتبر پایان دوره، اولویت در همکاری با واحد مشاوره بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و معرفی به سایر نهادهای جامعه المصطفی از جمله مزایای دوره تربیت مشاور طلاب بین‌الملل هستند.

متأهل بودن، داشتن شرط سنی ۴۵-۲۵ سال و قبولی در مصاحبه از جمله شرایط اعلام شده برای ثبت نام است و طلاب مجرد می‌توانند صرفا متقاضی شرکت در گرایش مشاوره تحصیلی باشند.

طلاب غیرایرانی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۲۱۱۲۱۱۹ و ۳۲۱۱۲۱۶۷ تماس بگیرند.

تربیت مشاور بین الملل

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱