آغاز ثبت نام دوره‌های تابستان آموزشگاه تخصصی قرآن هدی

آموزشگاه تخصصی قرآن هدی-تابستان - Copy

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی از برگزاری دوره‌های قرآنی در فصل تابستان همراه با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد ویژه کارمندان و فرزندان آنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم کرباسی روز دوشنبه درگفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: ثبت نام دوره‌های قرآنی ترم تابستان از روز شنبه 7 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز شنبه 4 خرداد ماه ادامه دارد.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی با بیان اینکه این دوره‌ها با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد برای کارمندان و فرزندان آنان در نظر گرفته شده، اظهار داشت: دوره‌های ویژه کودکان و نوجوانان شامل آموزش همزمان «حفظ»، «مفاهیم» و «قرائت» همراه با بازی، شعر، داستان و سرگرمی است. 

کرباسی افزود: کلاس‌های هنری، فرهنگی و اردو از دیگر برنامه‌های ترم تابستان ویژه قرآن‌آموزان است.   

 وی با اشاره به اینکه دوره‌های قرآنی به صورت ترمی و هر ترم به مدت ۶۰ ساعت خواهد بود، گفت: ترم تابستان از روز شنبه اول تیر ماه ساعت 8 الی 12 صبح آغاز می‌شود.

مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن هدی تصریح کرد: این کلاس‌ها روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) برای ورودی‌های جدید برگزار شده و دیگر قرآن‌آموزان آموزشگاه روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در کلاس‌ها حاضر می‌شوند. 

کرباسی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند، همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۲ صبح از تاریخ 7 اردیبهشت تا 4 خرداد به دفتر آموزشگاه تخصصی قرآن به نشانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، ساختمان مجتمع هدی، واقع در دبستان دوره‌ی دوم مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۱۷۱ - ۳۲۹۰۳۴۰۸ تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱