مدیر جامعه‌الزهرا(س) در مسجد جبشیت لبنان؛

حضور صبورانه بانوان لبنانی در صحنه‌های مقاومت افتخارآمیز است

مدنی

حجت الاسلام والمسلمین مدنی از حضور صبورانه بانوان لبنانی در صحنه های مقاومت و حضور ملت لبنان در صحنه مبارزه با اسرائیل تجلیل کرد و آن را حرکتی ارزشمند دانست.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، هیئت اعزامی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به هفته فرهنگی قم در لبنان، مزار حضرت شیث نبی(علیه‌السلام ) در جبشیت را زیارت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و هیئت همراه پس از زیارت مزار شیث نبی(علیه‌السلام) به دیدار قبور شهدا و مزار شهید حجت الاسلام و المسلمین شیخ راغب حرب، اولین شهید مقاومت رفتند.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در مسجد جبشیت در جمع مردم حزب الله لبنان حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

عشق و علاقه وافر خواهران حزب الله به انقلاب اسلامی و ارتباط با ایران در این دیدار قابل توجه بود.

خانواده شهدا در حضور این جمع به وفاداری و پیمان بر استمرار مسیر شهدا تأکید داشتند؛ چنانچه یکی از بانوان اظهار داشت که فرزندش در مبارزه با اسرائیل و دامادش در سوریه به شهادت رسیدند و هم اکنون فرزند کوچکی دارد که تربیت می کند تا در این مسیر به فیض شهادت برسد.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی در سخنان خود، ضمن ابلاغ سلام مردم ایران به خواهران و برادران لبنانی، حضور صبورانه بانوان لبنانی در صحنه های مقاومت و حضور ملت لبنان در صحنه مبارزه با اسرائیل را ارزشمند خواند.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی در بخش دوم سخنان خود به ماه مبارک رمضان و لزوم آمادگی روحی به ماه پربرکت خدا اشاره کرد و در پایان به سؤالات خواهران حزب الله پاسخ داد.

گفتنی است؛ هفته فرهنگی قم در لبنان روز چهارشنبه، 19 اردیبهشت ماه در شهر نبطیه لبنان افتتاح شد که تا 25 اردیبهشت ماه ادامه دارد و جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در نمایشگاه این رویداد فرهنگی حضور دارد.

جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با عرضه بخش حوزوی خود که بزرگترین حوزه بانوان جهان تشیع است با معرفی سابقه، تاریخچه و رشته‌ها و ظرفیت‌های موجود و با حضور دانش‌آموختگان خود در برنامه هفته فرهنگی قم در لبنان حضور یافته است.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱