مدیر مدرسه نیمه وقت صبح جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا(س) مسئولیت سنگینی به عهده دارند

رهبرپور با بیان اینکه فارغ‌التحصیلی از این دوره، سرآغازی برای انجام رسالت و مسئولیت سنگین در عرصه های دینی است، گفت: شما بانوان طلبه سرمایه‌ها و پشتوانه‌های جامعه‌الزهرا(س) و در حقیقت، سرمایه‌های جهان تشیع هستید که مسئولیت سنگینی به عهده دارید.

جامعه الزهرا به گزارش روابط عمومی و بین الملل، آیین فارغ التحصیلی طلاب سطح دو تمام وقت، نیمه وقت، بین الملل و غیر حضوری جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) روز پنجشنبه در آمفی تئاتر همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

در این مراسم، سرکار خانم رهبرپور، مدیر مدرسه نیمه وقت صبح جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: بانوان طلبه با اهداف و انگیزه های عالی وارد مجموعه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) شدند که امید است به ثمره ای که مورد نظرشان بوده، دست یافته باشند.

مدیر مدرسه نیمه وقت صبح جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: این آیین بهانه ای برای تجدید خاطرات و ایامی است که بانوان طلبه در این مجموعه پشت سر گذراندند؛ امروز مراسم فارغ التحصیلی طلاب است، اما در حقیقت شروع تازه ای برای طلاب است و نباید به عنوان فارغ از تحصیل تلقی شود.

رهبرپور با اشاره به آیه « فَإِذا فَرَغْتَ فَانْصَبْ؛ پس هنگامی که از کار مهمّی فارغ می شوی به مهم دیگری پرداز» در سوره انشراح، گفت: این آیه، پیام مهم و اصلی دارد که اگر از یک کار مهم فارغ شدید به معنای فارغ از آن کار تلقی نشود؛ رسالت بانوان نیز در این عرصه ادامه دار و شروع یک کار مهم تر است

وی با اشاره به رسالت بانوان طلبه، تصریح کرد: شما بانوان طلبه در این دوره تحصیلی در خدمت متون دینی و اساتید علوم دینی بودید و بهره هایی را از این مجموعه ارزشمند بردید، اما به اتمام این سطح بسنده نکنید؛ بلکه اتمام این دوره، سرآغازی برای انجام رسالت و مسئولیت سنگین در عرصه های دینی است.

مدیر مدرسه نیمه وقت صبح جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تأکید کرد: شما سرمایه‌ها و پشتوانه‌های جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و در حقیقت، سرمایه‌های جهان تشیع هستید که مسئولیت سنگینی به عهده دارید و شروع انجام رسالت شما باید به صورت جدی از امروز زده شود.

رهبرپور در پایان به لزوم حضور بانوان طلبه در فعالیت اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: شما بانوان طلبه با این مهر فارغ التحصیلی باید مصمم تر و محکم تر در عرصه‌های اجتماعی و تبلیغی حضور فعال داشته باشید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱