اجرای طرح «مثبت دخترانه» ویژه طلاب بین‌الملل خوابگاهی

جامعه الزهرا

طرح «مثبت دخترانه» در جمعه‌های پرنشاط همراه با آموزش غذاهای ایرانی ویژه طلاب بین‌الملل خوابگاهی اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم اشرف سادات ارمکان روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: طرح «مثبت دخترانه» در جمعه‌های پرنشاط در خوابگاه بین الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حال اجرا است.

رئیس امور خوابگاه های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در این طرح که در آستانه شروع فصل امتحانات کلید خورده است، مسابقات ورزشی شامل کریکت، طناب‌کشی، دو و غیره برگزار می‌شود، همچنین آموزش تغذیه مناسب و سرو غذا به صورت دسته جمعی از دیگر برنامه‌های این طرح است.

ارمکان افزود: این طرح با هدف ایجاد نشاط و سرزندگی و نیز آموزش تغذیه مناسب و سالم در فصل سرد زمستان توسط مسئولان فرهنگی و تربیتی خوابگاه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: طرح «مثبت دخترانه» روزهای جمعه هنگام صبح اجرا می‌شود، علاوه بر این طرح، کارگاه‌های آموزشی چادردوزی، خلاقیت با پارچه، کیک‌پزی، آشپزی، آموزش ورد با رویکرد مقاله‌نویسی، بافتنی و گل‌سازی ویژه طلاب بین الملل برگزار می‌شود.

رئیس امور خوابگاه های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: این طرح روز گذشته 7 دی همراه با قرائت دعای ندبه انجام شد و طلاب بین الملل در نماز جمعه قم شرکت کردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱