اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی مودت و رحمت

5b8e251521d64-271x400

نتایج مسابقه کتاب‌خوانی «مودت و رحمت» برگرفته از کتاب «خانواده قرآنی؛ ویژگی‌ها و وظایف اعضای آن» از سوی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم شیوا فتح‌الله‌زاده در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اعلام اسامی برندگان مسابقه کتاب‌خوانی «مودت و رحمت» عنوان کرد: این مسابقه همزمان با روز بزرگداشت خانواده مصادف با ۲۵ ذی‌الحجه از سوی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن ویژه طلاب مراکز تخصصی برگزار ‌شد.

مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن یادآور شد: مسابقه کتاب‌خوانی «مودت و رحمت» برگرفته از کتاب «خانواده قرآنی؛ ویژگی‌ها و وظایف اعضای آن» نوشته حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عیسی عیسی‌زاده برگزار شد. این کتاب به بررسی آیات الهی و روایات اسلامی در زمینه خانواده قرآنی پرداخته است.

وی افزود: در این مسابقه سرکار خانم‌ها فاطمه شیربند از مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن رتبه اول، سیده نفیسه موسوی از مرکز تخصصی تعلیم و تربیت رتبه دوم، سمیه حسینی از مرکز تخصصی تعلیم و تربیت اسلامی رتبه سوم، مریم رجائی نجف آبادی از مرکز تخصصی حکمت اسلامی رتبه چهارم، رقیه خادمی از مرکز تخصصی تعلیم و تربیت اسلامی رتبه پنجم، مریم کیانیان از مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن رتبه ششم، زهرا ثابت مطلق از مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن رتبه هفتم و فاطمه ساویز از مرکز تخصصی فقه و اصول رتبه هشتم را کسب کردند.

مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن گفت: برندگان این مسابقه می‌توانند جهت دریافت جوایز خود به دفتر آموزش مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن واقع در طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی(ره) مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱