آغاز ساخت مستند صوتی و تصویری آینه + آبی «معرفی یک دوست خوب»

سامانه تبلیغ نوین

ساخت برنامه مستند صوتی و تصویری آینه + آبی «معرفی یک دوست خوب» در دستور کار اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز ساخت برنامه مستند صوتی و تصویری( آینه + آبی) در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها،  اظهار داشت: یکی از مباحث بسیار مهم در تاریخ تمدن بشری و زندگی اجتماعی انسان‌ها، مهارت دوست‌یابی و انتخاب یک دوست خوب است.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: بانوان طلبه در دوران طلبگی تجربیات بسیار خوبی در این زمینه دارند که این تجربیات می‌تواند الگویی در راستای ارتباطات اجتماعی ماندگار، به عنوان تاریخ شفاهی زنان معاصر قرن اخیر به جامعه اسلامی ارائه شود.

حکمت نیا بیان داشت: بنا بر روایت امام صادق علیه‌السلام مؤمنان واقعی و حقیقی همچون کبریت احمر هستند و به عبارتی یاقوت سرخ، گوهر و معدنی نایابند که در کنار هم می‌توانند حرکت تمدنی را به سمت ظهور رقم بزنند.

وی در ادامه گفت: نام این برنامه برگرفته از فرمایش حضرت رسول اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم که فرمودند «المؤمن مراه المؤمن» است که «آینه + آبی» نام گرفت.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: رفاقت و دوستی دو مؤمن همچون آینه زلال و شفافی است که می‌تواند در راستای بر طرف کردن نقاط ضعف و قوت از آن در راستای تمدن نوین اسلامی بهره گرفت.  

حکمت نیا یادآور شد : طلاب علاقه‌مند به شرکت در این برنامه از طریق مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir (قسمت برنامه‌ها/مستند آینه+آبی) اقدام به ثبت نام نمایند و یا در ساعات اداری با شماره داخلی 32112094 تماس بگیرند.

وی اعلام کرد : طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که دارای مهارت‌های رسانه ای هستند، جهت عضویت در تیم رسانه‌ای این برنامه اعم از کارگردان، فیلنامه نویس، تصویربردار، صدابردار، تدوین‌گر و مدیر تولید در ساعات اداری با شماره داخلی 32112094 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱